  • 81. Data: 2009-07-12 15:02:07
    Temat: Re: "Prawo" wariuje.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:h3cfg9$qc0$2@news.interia.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 12:52
    > (autor neelix
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <h3cfru$ohc$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Za to TY interpretujesz właściwie i autorytatywnie.

    W każdym razie staram się nie ośmieszyć. PoRD jest dziurawy i czasem
    sprzeczny, ale nie należy przeginać z tymi nadinterpretacjami. Skoro jest
    napisane w ustawie, ze zabrania się zawracania na jednokierunkowej i nie
    jest napisane, że nie wolno cofać to przestań szukać dziury w całym.
    neelix

  • 82. Data: 2009-07-12 17:21:46
    Od: "Szop" <...@...c>

    > No i bardzo dobrze napisał. Rozumiesz, że słowo "jednokierunkowa"
    > powstało ze zbitki słów JEDEN oraz KIERUNEK? Zatem jadąc wstecz
    > jedziesz w tym drugim kierunku.

    W tym samym, tylko zwrot przeciwny. Bp, nmsp.

  • 83. Data: 2009-07-12 19:23:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Wybacz, ale nie ma autostrad jednokierunkowych.

    Ale autostrada składa się z dwóch jezdni jednokierunkowych i co do
    zasady należy je tak właśnie traktować.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2009-07-12 19:24:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Hmm ciekawa koncepcja. Do jednokierunkowej nie odnosi się także zakaz
    > zawracania. Jakieś wnioski? :-)

    Coś przeoczyłem?

    " 6.Zabrania zawracania się:
    1/ [...] lub drodze jednokierunkowej".

    Jak z tego wywnioskowałeś, że zakaz zawracania nie odnosi się do
    jednokierunkowej?

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2009-07-12 19:25:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > A G. prawda: art. 22 ust. 6 ma prawie taką samą treść jak ten o jeździe
    > na wstecznym.
    > Znaczy się: na jednokierunkowej wolno tak samo zawracać, jak jechać do
    > tyłu.

    Nie bardzo rozumiem. Uważasz, że zawracanie na jednokierunkowej jest
    dozwolone, czy nie?

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2009-07-12 19:52:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 19:21:46 +0200, Szop napisał(a):

    > W tym samym, tylko zwrot przeciwny. Bp, nmsp.

    Tak, też to miałem na myśli. Ale fizyki już w to nie mieszajmy...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 87. Data: 2009-07-12 19:56:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 17:02:07 +0200, neelix napisał(a):

    > Skoro jest
    > napisane w ustawie, ze zabrania się zawracania na jednokierunkowej i nie
    > jest napisane, że nie wolno cofać to przestań szukać dziury w całym.

    Sęk w tym, że *nie ma* zakazu zawracania na jednokierunkowej.

  • 88. Data: 2009-07-12 20:09:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Sęk w tym, że *nie ma* zakazu zawracania na jednokierunkowej.

    Przecież podałem Ci cytat z kodeksu zabraniający zawracania na
    jednokierunkowej. Skomentujesz to jakoś, czy nadal będziesz szedł w zaparte?

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2009-07-12 20:20:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 21:24:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Coś przeoczyłem?
    >
    > " 6.Zabrania zawracania się:
    > 1/ [...] lub drodze jednokierunkowej".
    >
    > Jak z tego wywnioskowałeś, że zakaz zawracania nie odnosi się do
    > jednokierunkowej?

    Ups, przeoczyłem ;-)

  • 90. Data: 2009-07-12 20:59:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 16:57
    (autor neelix
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h3cu7q$b1u$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Nie zapominaj, że kierunek zgodnie
    > z fizyką ma 2 zwroty.

    Ale nie zgodnie z PoRD. W PoRD masz np. Wymijanie - przeciwne kierunki.

    --
    Tristan