  • Data: 2004-04-04 14:37:33
    Temat: Prawo spadkowe - uznanie spadkobiercy niegodnym
    Od: PJ <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    Mam pytanie do fachowców z dziedziny prawa spadkowego - nigdzie tego nie znalazlem
    (szukalem tez w archiwum grupy)

    Chodzi mi o konkretne przyklady uznania kogos niegodnym nabycia spadku związane z tym
    pkten:

    "1) dopuścił się umyślnie ciężkiego przestępstwa przeciwko spadkodawcy, "

    jakie zdarzenia wchodzą tutaj w grę ?

    z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi

    pozdrawiam