  • 1. Data: 2005-09-21 12:18:15
    Temat: Prawo pracy - odpowiedzialnosc pracodawcy za urazy odniesione w trakcie pracy??
    Od: "Dominik" <d...@n...pl>

    Dziś będąc w pracy, podnosząc coś względnie ciężkiego doznałem
    urazu(nadciągnięcia więzadeł przykręgosłupowych) i jak narazie niebardzo
    mogę się ruszać. Poza pracą uprawiam sport wyczynowo, za 3 tygodnie mam
    mistrzostwa kraju i właśnie straciłem szansę startu. Do tych zawodów
    przygotowywałem się dość długo i zainwestowałem w tym czasie w siebie
    przynajmniej kilka tysięcy złotych. Ten uraz ma miejsce w tak niefortunnym
    czasie, ze postawi pos dużym znakiem zapytania moją dalszą karierę
    zawodniczą i tym samym możliwość pracy jako ceniony(=utytułowany)
    instruktor. Głównie z tego względu "kontuzja" jest dla mnie bolesna. Czy
    istnieją jakieś podstawy prawne, abym mógł się ubiegać o odszkodowanie od
    pracodawcy??

    --
    Dominik Słonecki