  • 1. Data: 2005-09-21 11:51:35
    Temat: [help!] Odstapienie od umowy sprzedazy samochodu? Jak to przeprowadzic / jak to napisac ?
    Od: lama aus yokohama <l...@n...pl>

    Witam

    Zwracam sie do grupy z palacym problemem.

    Otoz kupilem niedawno samochod, ktory jak sie okazalo ma powazna wade
    (jest po duzym dzwonie - ma np. wstawiony dach). Chce oczywiscie w
    zwiazku z tym oddac samochod wlascicielowi, z ktorym juz sie wstepnie
    jakos tam dogadalem.

    Pytanie brzmi: jak to zrobic formalnie? Jakie pismo/umowe napisac?
    Od zakupu minelo co prawda 2 tygodnie, ale ja juz zarejestrowalem auto
    na siebie (mam pozwolenie czasowe, oplacilem PCC i ubezpieczenie OC).

    Napisac np. "Porozumienie o odstapieniu od umowy", gdzie tak jak w
    umowie podac wszystkie dane i wymienic co kto komu oddaje? Wystarczy to
    czy jest moze jakas inna procedura?

    --
    lama aus yokohama

  • 2. Data: 2005-09-21 15:45:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    lama aus yokohama napisał(a):
    > Napisac np. "Porozumienie o odstapieniu od umowy", gdzie tak jak w
    > umowie podac wszystkie dane i wymienic co kto komu oddaje?

    Albo porozumienie (za zgodą obu stron), albo odstąpienie - na mocy
    Twojego oświadczenia (jeśli masz podstawy).
    "odstępuje od umowy sprzedaży (samochodu) z dnia ......... z powodu wad
    polegających na...............

    KG