  • 11. Data: 2010-05-14 21:06:28
    Temat: Re: Prawo pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stokrotka wrote:

    > A jaki to pytanie ma związek z wątkiem?

    z wątkiem żadnego.
    tak pytam.

  • 12. Data: 2010-05-17 07:20:42
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > 2) Pierwsza umowa o pracę - 19.03.2007 do 30.06.2007 na czas określony (z
    > dopiskiem okres próbny)
    > 3) Druga umowa o pracę - 1.07.2007 do 31.12.2007 na czas określony
    > 4) Trzecia umowa o pracę od 4.01.2008 na czas nieokreślony
    > 5) Wypowiedzenie umowy o pracę z dnia 7.12.2009 - okres wypowiedzenia kończy
    > się 31.01.2010
    > 6) Nowa czwarta umowa o pracę z 1.02.2010 do 31.01.2012 z 14 dniowym okresem
    > wypowiedzenia.
    > 7) Wypowiedzenie umowy o pracę z dnia 14.05.2010 z 14 dniowym okresem

    Moim skromnym zdaniem, kluczowe było odwołanie, jakie mogliście złożyć
    pomiędzy pkt 5 a 6 czyli 7 dni od dnia doręczenia wypowiedzenia umowy o prace
    zawartej na czas nieokreslony.

    - Pytanie brzmi czy stanowiska z umowy 5 i 6 są analogiczne ?

    - Czy pracownica otrzymała propozycję zatrudnienia na stanowisku 6 w czasie
    biegu okresu wypowiedzenia stanowisko 5 ?

    - Ilu pracowników zatrudnia pracodawca ?

    Na pierwszy rzut oka, nic nie ugrasz, umowę zawarł pracownik dobrowolnie, na
    czas okreslony - nie sumuje sie poprzednich umów, więc okres wypowiedzenia
    JEŚLI był zawarty w treści umowy alb wprost, albo przez odwołanie do KP będzie
    wynosić 14 dni.

    Wszystko zalezy od przyczyn wypowiedzenia pkt. 5, jesli były to nazwijmy ej
    potocznie "ekonomiczne" to zatrudnienie na podstawie umowy 6 i przy założeniu,
    że pracownik zatrudnia ponad 20 os. było niczym innym, jak realizacją
    ciążącego na pracodawcy "obowiązku" zmierzania do zatrudnienia pracowników
    zwalnianiych z przyczyn "ekonomicznych"