  • 1. Data: 2003-07-16 09:08:49
    Temat: Prawo o ustroju rolnym
    Od: "ESKULAP" <m...@t...jest.to>

    Jak rozumiecie przesłankę wykształcenia zamieszczoną w/w ustawie
    "posiada wykszatłcenie zasadnicze rolnicze lub średnie lub wyższe" czytałem
    opinie doradcy z ministerstwa rolnictwa, który twierdzi że jeżeli ktoś
    posiada jakiekolwiek wyształcenie średnie lub wyższe to spełnia przesłankę.
    Biorąc pod uwagę wykładnię gramatyczną trudno sie z nim nie zgodzić. co o
    tym sądzicie

    Dariusz Szymański
    Międzyzdroje

  • 2. Data: 2003-07-16 09:13:53
    Temat: Re: Prawo o ustroju rolnym
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    ESKULAP wrote:

> [...]
    > jeżeli ktoś posiada jakiekolwiek wyształcenie średnie lub wyższe to
    > spełnia przesłankę. Biorąc pod uwagę wykładnię gramatyczną trudno sie

    Jak dotąd wszyscy sądzą to samo: wystarczy dowolne średnie lub wyższe,
    niekoniecznie rolnicze.