  • 1. Data: 2003-07-16 08:35:18
    Temat: ile dni urlopu ??
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Witam

    Chcialbym sie Was zapytac ile przysluguje mi dni urlopu po 7
    latach pracy- cos mi swita ze 20 dni, ale to wszystko sie tak mocno
    zmienia ze juz nie nadazam.

    Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
    Pozdrowienia.
    Ynco

  • 2. Data: 2003-07-16 09:42:06
    Temat: Re: ile dni urlopu ??
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Uzytkownik "Ynco" <Y...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Chcialbym sie Was zapytac ile przysluguje mi dni urlopu po 7
    > latach pracy- cos mi swita ze 20 dni, ale to wszystko sie tak mocno

    20 dni

  • 3. Data: 2003-07-16 09:44:01
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2003 11:42:06 +0200, "J.R."
    <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> napisał(a):

    >Uzytkownik "Ynco" <Y...@o...pl> napisal w wiadomosci

    >20 dni

    Wielkie podziekowania za pomoc.

  • 4. Data: 2003-07-16 12:23:44
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> napisał w wiadomości
    > 20 dni

    Nie chcę zaczynać nowego wątku więc się podczepię.
    W 2000 roku w sierpniu stuknęło mi 5 lat pracy, do tego miałem 5 lat szkoły.
    Ile w 2000 roku powinienem mieć dni urlopu? 26? Powiedziano mi w pracy, że
    23, powołano się na tzw. urlop proporcjonalny. Czy nie zostałem oszukany?

    pzdr
    gear

  • 5. Data: 2003-07-16 13:20:48
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "gear" <g...@p...fm> napisał w wiadomości news:bf3g18
> [...]
    > 23, powołano się na tzw. urlop proporcjonalny. Czy nie zostałem oszukany?

    Moim zdaniem przepisy o urlopie proporcjonalnym w tym przypadku nie miały
    zastosowania, a raczej przepis art. 158 - urlop uzupełniający. Zakładam , że
    cały czas pracujesz u tego samego pracodawcy. Ja dałabym 26 dni. Tzn do
    sierpnia, czyli do czasu zanim upłynęło 10 lat można było wykorzystać 20 dni
    urlopu, następnie należy dodać urlop uzupełniający 6 dni.
    JO

    ale mam wątpliwość związaną z datą - być może wtedy przepisy prawa pracy
    mówiły coś innego :(