  • Data: 2004-09-15 08:01:39
    Temat: Prawo kupujacego
    Od: "SandworM" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Poczytalem troche broszur w sieci ale nie znalazlem czego szukalem , a
    mianowicie:
    Wczoraj kupilem w pospiechu slownik polsko-angielski, wiec nie zwrocilem
    uwagi na to ze nie spelnia on moich oczekiwan, mianowicie nie ma
    transkrypcji :), ale nie w tym rzecz... Mam paragon z zakupu tegoż, czy w
    takim razie moge pojsc dzisiaj do tej ksiegarni i oddac slownik, oczekujac
    zwrotu pieniedzy, lub wymiany na spelniajacy moje oczekiwania?. Dodam ze
    slownik (niestety) nie ma zadnych wad fizycznych. Dzieki za pomoc!

    pozdrawiam
    SandworM