eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo kupujacego › Re: Prawo kupujacego
  • Data: 2004-09-15 08:20:57
    Temat: Re: Prawo kupujacego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <ci8t35$cei$1@nemesis.news.tpi.pl>, SandworM wrote:
    > Wczoraj kupilem w pospiechu slownik polsko-angielski, wiec nie zwrocilem
    > uwagi na to ze nie spelnia on moich oczekiwan, mianowicie nie ma
    > transkrypcji :), ale nie w tym rzecz... Mam paragon z zakupu tegoż, czy w
    > takim razie moge pojsc dzisiaj do tej ksiegarni i oddac slownik, oczekujac
    > zwrotu pieniedzy, lub wymiany na spelniajacy moje oczekiwania?. Dodam ze
    > slownik (niestety) nie ma zadnych wad fizycznych. Dzieki za pomoc!

    Tylko dobra wola sprzedawcy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.09.04 08:39 fi5h

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1