  • Data: 2004-11-05 08:05:07
    Temat: Prawo glosu na zgromadzeniu spoldzielni mieszkaniowej
    Od: janku <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    "Moja" spoldzielnia mieszkaniowa organizuje walne zgromadzenie.
    Jednak czlonkiem spoldzielni nie jestem ja, tylko moja mama,
    ale nie moze sie ona tam stawic, gdyz mieszka na drugim
    koncu Polski. Chcialbym miec prawo glosu na tym walnym - kiedys
    spoldzielni wystarczalo zwykle upowaznie, jednak gdy zadzwonilem
    do nich ostatnio, uslyszalem, ze TYLKO czlonek spoldzielni moze
    miec prawo glosu. Prawda li to ? Czy prawo spoldzielcze definiuje
    tego typu sytuacje ?

    pozdr
    janku