  • Data: 2015-01-12 15:40:48
    Temat: Prawo drogowe - znak B36
    Od: "Zebris" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy to dobre miejsce na uzyskanie odp. ale spróbuję.
    Kilka dni temu przyszło do mnie zawiadomienie ze Straży Miejskiej w
    Warszawie, że jakiś czas temu postawiłem auto w złym miejscu.
    Złamałem znak B36, znak zatrzymywania się i postoju.
    Znak obowiązuje ponoć do najbliższego skrzyżowania.

    Spójrzcie na mapke sytuacyjną:
    http://i1057.photobucket.com/albums/t399/Atri41/Snap
    _20150112151334_001_zpsdac5de31.jpg
    Auto postawiłem na chodniku, przede mną i po mnie stały inne auta, teraz od
    czasu do czasu jeżdzę w tą okolicę i zawsze tam stoją auta nikomu nie
    wadząc.
    Tutaj widok z google maps
    https://www.google.pl/maps/@52.191883,20.869107,3a,7
    5y,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCG2Cyg5iyy30AUHcjtBeqg!2e
    0

    Moje pytania:
    1. ponieważ znak stoi na początku drogi, potem jest wjazd (skręt w prawo) w
    osiedle czy można ten znak zakazu podważyć? Bo znak obowiązuje do
    najbliższego skrzyżowania? Czyli teoretycznie ten skręt w prawo z ulicy
    wygasa go.
    2. Czy jak nie znalazłem mandatu za wycieraczkami można się od tego jeszcze
    jakoś odwołać? Mandat dostałem o godz. 20 i może jakiś wesołek albo wiatr go
    zabrał?
    3. Dostałem mandat 200 pln. Czy można się od tego odwołać? Czy walka przed
    sądem ma sens? Czy też darować sobie sądy po szkoda czasu?
    4. Czy 200 pln za postawienie auta w ten sposób, w tym miejscu, o tej
    godzinie jest ok? Przeciez niewiele więcej płacą ludzie jadący np. na
    czerwonym w terenie zabudowanym.