  • 11. Data: 2008-06-18 13:33:50
    Temat: Re: Prawo drogowe
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 18 Cze, 14:17, cranky <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie SKRĘCAM w prawo. Jadę jak za strałką "nakaz jazdy prosto" czyli dalej
    > drogą z pierwszeństwem. To że jezdnia zakręca i ja z nią  - to co ma do
    > rzeczy? Nie stawia się nakazu skrętu przed zakrętem (uwaga - szosa skręca 3
    > stopnie w prawo skręć z nią bo jadąc prosto napotkasz rów?)! Stawia się
    > przed skrzyżowaniem albo przed możliwą zmianą pasa. A tu mam skręcić - w
    > ulicę na skrzyżowaniu czy zmienić pas na prawy - kiedy po prawej jest
    > bariera?

    PS do poprzedniego postu: Przyszło mi do głowy, że może się nie
    rozumiemy i masz coś innego na myśli - tzn. cały czas jedziesz drogą z
    pierwszeństwem, a nie włączasz się z podporządkowanej jakby sugerowały
    zdjęcia. Znaki na zdjęciach nie dotyczą głównej drogi (a w zasadzie
    jezdni), tylko jezdni do niej dochodzącej. Jadąc drogą z
    pierwszeństwem nie stosujesz się do nich.

    --
    Regards
    Matt