    From: "pascal" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo do używania domeny.
    Date: Tue, 24 May 2005 00:34:19 +0200

    Witam!

    Kilka lat temu dla dystrybutora pewnej firmy windsurfingowej zrobiłem stronę
    i zarejestrowałem domenę. Firma ta kompletnie wyleciała z branży i
    przestała utrzymywać serwis www. W tamtym monecie uznałem, że zapłacę
    jeszcze za tę domenę(zarejestrowana jest na mnie), bo może zaoferuje swe
    usługi następcom. Niestety nie
    działałem aktywnie w tym wzgledzie, a właściwie wcale i domena leżała
    odłogiem.
    Nagle, "ni-stąd-ni-zowąd" dostałem maila, że mam zwolnić domenę w przeciągu
    2 tygodni, inaczej wkroczą na droge sądową.
    Zdziwiło mnie to tym bardziej, że wchodząc w tej chwili na podany adres nie
    ma nic, poza raczej żartobliwą informacją, że na sprzęcie tej firmy się
    fajnie pływa.

    Nie pytam tutaj, bo pojawiła się na moim ciele gęsia skórka spowodowana
    strachem, a raczej ciekawość.

    pozdrówka
    Adrian