  • 1. Data: 2006-02-02 08:10:59
    Temat: Prawo do lokalu nie będącego własnością najemcy
    Od: "Szymon" <s...@v...pl>

    Witam,

    trochę skomplikowana sprawa, ale postaram się wyjaśnić w miarę prosto:
    1. Dom jest własnością prywatną - właściciel wyjechał za granicę 20 lat temu i
    nie daje znaku życia
    2. Mieszkania są podzielone
    3. Moi rodzice jako główni najemcy zajmują górę domu - ja zajmuję dół (oddzielne
    mieszkanie)
    4. Wejście do domu jest wspólne
    5. W związku z planowaną moją przeprowadzką, ojciec złożył wniosek o
    wymeldowanie mnie z mieszkania
    6. Zmieniono zamki w drzwiach wejściowych do domu (wiem, że meldunek nie daje
    prawa do lokalu)
    7. Wziąłem część rzeczy z mieszkania - reszty ojciec nie chce oddać (wpuścić do
    mieszkania)

    Jaki jest sposób wyegzekwowania wpuszczenia do mieszkania celem zabrania reszty
    rzeczy? Na meldunku oczywiście mi nie zależy. Nie jestem też zainteresowany
    rozstrzyganiem przez sąd, bo jak się domyślacie, rodzinne rzeczy nie zaczynają
    się nagle - już mam tego dosyć.
    Dodatkowe pytanie - czy ojciec może mnie wymeldować z lokalu, do którego nia ma
    żadnych praw?

    Szymon