  • 1. Data: 2006-02-02 08:38:44
    Temat: rozdzielność majątkowa
    Od: a...@v...pl

    Witam grupę. Proszę o podpowwiedź- czy w przypadku separacji rozdzielność
    majątkowa będzie wskazana. Ile to kosztuje itd. Zaczynamy mieszkać osobno-
    choć bardzo tęsknimy za sobą.. Nie wiem jak to się skoczy wię zaproponuję
    żonie rozdzielność. Ona nie chce rozwodu- chce poprostu byc sama z
    dzieckem..jakie to dziwne, czy szcecinianki wszystkie są takie?. I jeszcze
    jedno- mój wkład w dom to około 20 000 zł. CZy mozna spisać umowę pożyczki
    (już po rozdzielności majątkowej) gdzie ja udzielam Jej takiej pożyczki
    (fikcyjnej) a ona mi niby spłaca co miesiąc. CHodzi o to, ze Ona nie chce ode
    mnie alimentów, gdyby doszło do rozwodu- ale ja wolę sie zabezpieczyć takim
    rozwiązaniem. Jak to wyglada od strony prawnej. I na koniec- co by było
    gdybysmy mieszkali osobno prze długie lata w rozdzielności. JAkie sa
    konsekwencje? Czy może dla nie korzystne było by, ze jest matką samotnie
    wychowująca dzieck (no wtedy musiał by byc rozwód) i dostała by jakieś
    pieniadze dodatkowe. Proszę o poradę.

    Argon