  • Data: 2007-01-30 11:12:15
    Temat: Prawo do dziecka
    Od: s...@s...org szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich. Mam poważny problem i proszę o pomoc.
    Moja żona wczoraj wyszła z domu zabierając z sobą 5-letnią córeczkę.
    Stwierdziła, że zamieszka z dzieckiem u swojego ojca.
    W jaki sposób mogę walczyć o swoje dziecko, do jakiego sądu się udać i
    co w takiej sytuacji w ogóle mogę zrobić? Czy żona ma prawo tak po
    prostu wyjść z domu i zabrać dziecko?
    Z dzieckiem jestem bardzo silnie związany uczuciowo, a mam obawy, że
    żona może ograniczyć mi możliwość kontaktowania się z dzieckiem.
    Bardzo proszę o jakiekolwiek porady, jakąkolwiek pomoc.
    Grzegorz S.