eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo budowlane - ingerencja w konstrukcje nośne budynków użyteczności publicznej › Prawo budowlane - ingerencja w konstrukcje nośne budynków użyteczności publicznej
  • Data: 2010-06-14 16:20:28
    Temat: Prawo budowlane - ingerencja w konstrukcje nośne budynków użyteczności publicznej
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pracuje w firmie która zajmuje się instalacją urządzeń wymagających
    wykonania wcześniejszych przyłączy stropowych polegających na mocowaniu
    odpowiednich konstrukcji na przestrzał do stropu lub w przypadku stropów
    komorowych rozkucia i wykonania odpowiednich wzmocnień/wylewek pod te
    konstrukcje. Dotychczas te prace budowlane oraz ocena wytrzymałości
    stropu były w gestii właściciela/zarządcy obiektu. Obecnie coraz
    częściej w postępowaniach przetargowych wykonanie tych prac jest
    scedowane na dostawcę urządzeń i moje pytanie dotyczy uprawnień jakie
    trzeba posiadać aby takowe przyłącza stropowe wykonywać? Nie jestem
    "budowlańcem" tylko elektronikiem ale nie sądzę aby każdy mógł dowolnie
    rozkuwać lub rozwiercać stropy w szkołach, szpitalach lub innych
    budynkach użyteczności publicznej. Proszę o naprowadzenie na odpowiednie
    akty prawne w tym temacie.

    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski
    contact...: dansound (AT) dansound (DOT) pl