  • Data: 2006-06-12 19:24:37
    Temat: Prawo budowlane
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mój dom graniczy z budynkiem który nie posiada dachu. Wszystko się zawaliło
    u sąsiada, gdyż ten nie konserwował tego budynku. Mury które pozostały cały
    czas są mokre, a wilgoć przechodzi na mój dom. Zwróciłem sąsiadowi uwagę,
    ten zamurował okna, i usunął luźne cegły ze szczytów ścian. Czy mam prawo
    domagać się od niego aby postawił sobie nowy dach jeśli nie chce rozbierać
    tych murów. Wewnątrz u niego jest podłoga a na niej pełno gruzu, przez co
    woda nie może się z stamtąd wydostać. U mnie od wewnątrz ściana jest mokra
    na wysokości przeszło 1m od podłogi :(
    Pozdrawiam
    Peter