    From: Waldu <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo autorskie - wykorzystanie utworów muzycznych
    Date: Thu, 05 Jul 2007 13:24:12 +0200

    Witam,

    Zajmuję się montażem filmów. Dostałem zlecenie od klienta : proszę
    zmontować film dla mnie prywatnie i podłożyć pod niego moją ulubioną
    piosenkę (abym mógł jej słuchać oglądając film). Piosenkę dam panu na
    płycie.

    Czy wolno mi takie coś zrobić? Właściwie gość ma prawo wykonać kopię
    utworu na własny użytek, a film ma być dla niego prywatnie - wspomnienia
    z wycieczki - nie do odsprzedaży. Płyta pochodzi z legalnego źródła.