    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo autorskie a banery i backupy
    Date: Sun, 16 Nov 2008 20:49:40 +0100

    Witam

    Mam stronę internetową na której umieszczam banery reklamowe klientów.
    Po skończonej emisji takie banery zostają mi w automatycznych backupach
    a także w dokumentacji (choćby do celów podatkowych - kiedy i za co
    wystawiałem fakturki).

    Pytanie na ile to jest groźne - taki baner flashowy może zawierać kod, a
    więc
    być programem komputerowym. Czy dla własnego bezpieczeństwa lepiej spisywać
    z klientami świstki że mogę sobie zarchiwizować banera po zakończeniu
    emisji
    (wolałbym tego uniknąć, są to niskie kwoty, sprawy załatwiane mailowo lub
    telefoniczne,
    więc dodatkowy papier to jest już jakiś tam kłopot)?

    (To tak apropos nowości od Olgierda - wpada załoga, nic nie znajdują więc
    wygrzebują
    jakiegoś banera z przed pięciu lat, panowie z PRO podnoszą lament, sprzęt
    znika
    - i po zawodach, firma leży. :-) )

    Pozdrawiam,
    Tomek