  • Data: 2008-05-26 14:16:25
    Temat: Prawo Przewozowe art 33a ust 3b
    Od: " Zbyszek" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć na pytanko odnośnie tego właśnie zapisu:

    "3b. W razie posiadania przez podróżnego ważnego dokumentu przewozu, którego
    nie miał podczas przejazdu, do zwrotu i umarzania należności za przewóz i
    opłaty dodatkowej stosuje się przepis ust. 3a zdanie drugie."

    Czy ten zapis tyczy również zwykłych bezimiennych biletów jednorazowych? Już
    udowodniłem Kolejom Mazowieckiem, ze takowy bilet posiadałem, problem tkwi
    jeszcze w pracowniku "ulubionej" firmy Renoma, który mówi ze biletu mu nie
    okazałem (okazałem, tylko stwierdził, ze nieważny). W każdym bądź razie jakby
    powyższy zapis mnie obejmował mógłbym już odpuścić sobie użeranie się z nimi.

    Więc czy ważne jest czy mu okazałem bądź nie, jeśli jestem w tej wygodnej
    sytuacji, że mogę ponad wszelką wątpliwość udowodnić KM, że ważny bilet na
    przejazd posiadałem??