eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa wynikające z gwarancji...pytanie › Prawa wynikające z gwarancji...pytanie
  • Data: 2005-09-28 19:10:34
    Temat: Prawa wynikające z gwarancji...pytanie
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, mam takie pytanie.

    Otóż pracuję w firmie sprzedającej sprzęt audio. Niedawno zgłosił się klient
    z uszkodzonym wzmacniaczem (jakieś 3000 - 4000 zł, jakby co). Stwierdził, że
    podczas użytkowania "poszedł dym" i przestał działać :)

    Sprzęt jest na gwarancji, i jako taki został odesłany do dystrybutora.
    Niestety, z pewnych względów, zostało to zrobione kilka dni za późno, tak że
    dotrzymanie umieszczonego w gwarancji 14-dniowego terminu naprawy raczej
    jest nerealne (jakkolwiek to przekroczenie prawdopodobnie nie będzie więsze
    niż kilka dni).

    Klient jest jednak strasznie zirytowany, i oczywiście nie chce słuchać
    żadnych tłumaczeń, choć - nie jest to kwestia jakiegoś "braku
    zainteresowania" z naszej strony. Tak wyszło, ubolewamy nad tym - ale nie da
    się przeskoczyć. Życie jest życiem, jak to się mówi :).

    Zastanawiam się (bardziej na przyszłość), jakie ewentualne konsekwencje mogą
    nam grozić za takie przekroczenie terminu naprawy (pomijam temat, że serwis
    dokonujący naprawy stwierdził, że niekoniecznie mogą to uznać za naprawę
    gwarancyjną - o ile nastąpiła z winy klienta, ale załóżmy że jednak tak się
    nie stanie).

    Oczywiście, firma wolałaby załatwić sprawę polubownie, bo w końcu klient
    zadowolony to klient dobry.
    No i tak sobie myślę, co to będzie dalej :)...

    pozdrawiam.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1