  • Data: 2003-02-08 00:23:46
    Temat: Prawa ojczyma do dziecka.
    Od: "Aniusia" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupe. Mam syna z poprzedniego zwiasku i obecnie mam meza ktory nie ma
    zadnych praw do niego. Czy moze mi ktos wyjasnic dlaczego moj maz wychowujac
    i utrzymujac mojego syna nie moze miec zadnych praw do niego, nie moze go
    adoptowac ani dac mu swojego nazwiska!? Czy ktos pomyslal o tym ukladajac
    polskie niesprawiedliwe prawo!? Ojciec dziecka kontaktuje sie z nim tylko
    sporadycznie, praktycznie nie ma z nim zadnego kontaktu oprocz
    telefonicznego.
    Ja i moj maz teraz tworzymy temu dziecku rodzine. Ojciec biologiczny dla
    syna nic nie znaczy. Moj maz jest dla niego Tata i on to akceptuje i dobrze
    im jest razem. Wcale sie nie cieszy gdy on dzwoni, nie dopytuje sie kiedy
    sie z nim zobaczy, najwazniejszy jest dla niego Tata ktory jest z nim i
    ktory mu przekazuje wartosci zycia, a nie ten ktory mu dal tylko kosci i
    krew przez niechciany przypadek.
    Czy dla sadu jest lepiej jak dziecko ma biologicznych rodzicow ktozy
    najchetniej sie pozabijali i rozdzierali miedzy soba dziecko, czy jak ma
    ojczyma i matke ktorzy go kochaja i chca tworzyc dla niego normalna spokojna
    rodzine???!!!