  • Data: 2003-02-10 12:18:14
    Temat: Odp: Prawa ojczyma do dziecka.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b280qj$b8e$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > I co ? I nie bedzie placil alimentow ?

    tak w momencie przysposobienie nie ale w po pozbawieniu władzy
    rodzicielskiej tak ...obowiązek nie wygasa ponieważ samo pozbawienie go nie
    wyklucza...

    > Albo bedzie te SWOJE obowiazki wypelnial...

    no tak chyba jasno napisane ,że przysposobienie wywołuje skutki takie jak
    biologiczny ojciec wiec nie ma mowy o alimentacji od ojca ,który wyraził
    zgode na przysposobienie ...no chyba to jest jasne ....

    > No bo chyba zgodzisz sie, ze jesli tato kocha i lozy na utrzymanie dziecka
    > chce znim miec kontakt to NIELUDZKIE byb byloodbierac mu te resztke praw..

    fantazjujesz kto mówi po pozbawieniu go w tych okolicznosciach o utracie
    praw to jego wola ....
    on decyduje o tym w chwili wyrażenia zgody ...

    > Ja mojej bylej nie odebralem i zawsze mogla kontaktowac sie z dzieckiem..

    samo życie ...

    Sandra