  • Data: 2008-10-23 14:28:27
    Temat: Prawa autorskie do zdjęć
    Od: "Marcin" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Na co dzień lubię fotografować, a swoje zdjęcia umieszczam na stronie
    internetowej. Kolega pożyczył mi książkę, w której przypadkiem znalazłem 2
    zdjęcia mojego autorstwa (bez wątpliwości). Nikt mnie nie pytał o to, czy
    może je wykorzystać.W spisie źródeł podane jest "ogólno dostępne zasoby
    internetowe". Autor książki korzystając z informacji na stronie mógł zapytać
    mnie o zgodę - tego nie zrobił.
    W związku z tym - czy naruszył prawa autorskie - bez mojej zgody, wiedzy
    zostały opublikowane, natomiast w spisie podał "ogólno dostępne zasoby
    internetowe"
    Mam zamiar ścignąć autora książki, na jakie ustawy mam się ewentuanie
    powoływać?

    pozdrawiam

    Marcin