  • 131. Data: 2005-10-30 06:38:01
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    na twoj rozum to mozna robic wszystko czego nie ma napisanego w
    ustawach?? oj zdziwisz sie, bo tego co nie reguluje ustawa, reguluje
    regulamin miesjca w ktorym sie znajdujesz, zakladajac ze jest to czyjas
    wlasnoscia, wiec:
    -jesli wsiadasz do srodka pojazdu nalezacego do jakiejs firmy, ktora
    swiadczy uslugi transportowe, to jesli nie ma zabronionego tego w
    ustawie to pisza w regulaminie co im sie podoba.
    -chcialbym zaznaczyc, ze osoba zajmujaca miejsce w autobusie zgadza sie
    na regulamin panujacy w srodku transportu(wiec mowienie potem ze nie
    podoba sie zapis to juz trudno, zgoda byla, inaczej nie trzeba bylo
    wsiadac, bo nie ma przymusu wsiadania :)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 132. Data: 2005-10-30 06:47:38
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    a ja ci powiem jakie prawo mieli ci kontrolerzy, ano takie jakie bylo w
    regulaminie, a osoba zajmujaca miejsce mowi tym samym, ze sie zgadza.
    -jesli na ulicy nazwiesz kogos skur***ynem to za to odpowiesz, ale jak
    ta osoba powie, zebys nazwal ja skur***ynem to juz nie i wlasnie taka
    jest roznica, kazdy pasazer zgadza sie na regulamin
    -mysle, ze nie ma sensu udowadniac w sadzie ze regulamin jest niezgodny
    z prawem, z ktorym sie wczesniej zgodzilo
    -analogiczny przyklad: policjanci lapia mnie na jezdzie bez prawa jazdy,
    ale wypisuja mandat za wyprzedzanie na przejsciu(wyzsza kara) ja go
    podpisuje i po ptokach, mimo, ze nie popelnilem tego wykroczenia a
    policjanci wystawili mi bezpodstawny mandat ja go podpisalem, czyli sie
    zgodzilem ;)

  • 133. Data: 2005-10-30 16:08:45
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Hehehe nie, mylisz się. Nic nie zostało potwierdzone, a jedynie paru
    > cwaniaków pokroju niezłomnego Przemysława R. tak uznało.

    Scenka z dzisiejszego poranka, okolo 7:40. Dwoch sporych ptaszkow pobiera
    lapowke od jakiegos mlodego czlowieka pod dworcem centralnym, na przystanku
    w strone Pl. Zawiszy. Wyraznie slyszalem, jak jeden z kanarkow mowi "no to
    co, dogadamy sie?"... I kto tu mowi o cwaniactwie... a z prawem i
    uczciwoscia bardzo czelnie sobie poczyna... No ale coz. Nawet za czasow
    Przenajswietszej Inkwizycji zdarzali sie tacy kaplani, ktorzy swiecie
    wierzyli w dobro i misje swego kosciola. Ba, sami tez byli bez skazy... :>
    Tylko czy o calosci to swiadczy?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 134. Data: 2005-10-31 06:31:35
    Od: "Kuba-RPM" <Kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIE!life.home.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dk037l$g4s$1@inews.gazeta.pl...

    > Ubliżasz sam sobie porównując się z tutejszą większością.

    > W takim razie nie mamy więcej o czym rozmawiać. EOT.

    z toba nie.

  • 135. Data: 2005-11-02 10:50:04
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dk037l$g4s$1@inews.gazeta.pl...

    > Ubliżasz sam sobie porównując się z tutejszą większością.

    ty wcale, caly czas pokazujesz jaki poziom reprezentujecie.
    Znajomoscia przepisow tez nie grzeszysz, zreszta jak wiekszosc ktore wymysla
    sobie rozne bzdury :D

    > Hehehe nie, mylisz się. Nic nie zostało potwierdzone, a jedynie paru
    > cwaniaków pokroju niezłomnego Przemysława R. tak uznało.

    Kazdy z nas sie myli, prosze prosze :D

    Wiesz, komunikacja miejka jeszcze regularnie juz dobre 10 lat, od 5 lat w
    Warszawie.
    Kiedys bylem mlody i zbuntowany i zdarzalo mi sie jezdzic bez biletu (tak
    tak - nie jest to powod do dumy, ale tak bylo).

    Za kazdym razem jak mnie lapali to sie udawalo mi wymigac.
    Za kazdym razem sugerowali, ze sie dogadaja za odpowiednia oplata.
    Raz zdarzylo mi sie dac w lape, bo spieszylem sie do pracy, dalem 5 zl.

    Jacek

  • 136. Data: 2005-11-03 16:03:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > -mysle, ze nie ma sensu udowadniac w sadzie ze regulamin jest niezgodny z
    > prawem, z ktorym sie wczesniej zgodzilo

    problem w tym ze ty nie myslisz. Czy wyrazasz zgode na zatrzymanie "sila" ?
    Czy wyrazasz zgode na zarzymanie CIe wmomencie gdy wysiadasz juz i
    spieszysz sie do pracy?

    Teraz nie rozmawiamy o fakcie braku biletu a o fakcie bezprawnego
    zatrzymywania.

  • 137. Data: 2005-11-03 16:04:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hehehe nie, mylisz się. Nic nie zostało potwierdzone, a jedynie paru
    > cwaniaków pokroju niezłomnego Przemysława R. tak uznało.

    dlaczego cwaniak? Bo nie zgadzam sie na lamanie prawa w stosunku do mnie i
    innych? Czy oznacza to ze
    jezzde bez biletow? Masz strasznie pojebana typowo polska mentalnosc, szkoda
    mi Ciebie.

    P.

  • 138. Data: 2005-11-03 19:05:51
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > dlaczego cwaniak? Bo nie zgadzam sie na lamanie prawa w stosunku do mnie i
    > innych? Czy oznacza to ze
    > jezzde bez biletow?

    Może i miałbym inne zdanie, gdyby nie parę Twoich wypowiedzi na temat
    kontrolerów biletów w ogóle, a mojej osoby w szczególności.

    pdr
    Olo

  • 139. Data: 2005-11-03 21:47:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dkdn2e$l9q$1@inews.gazeta.pl...

    > Może i miałbym inne zdanie, gdyby nie parę Twoich wypowiedzi na temat
    > kontrolerów biletów w ogóle, a mojej osoby w szczególności.

    juz na samym poczatku, przy moim sprzeciwie z gory zalozyles ze jestem
    gapowiczem, pokazujac tym samym swoj poziom
    (pomijam juz metamorfoze jezlei chodzi o twoj sposob wyslawiania sie,
    przerzutka z "podworkowego jezyka" na "urzedowy" i nadzieja ze nkt w
    archiwuj google nie przyuwazy Twojego propagowania
    hilteryzmu. ) otoz dla twojej informacji przez 5 lat kiedy bylem zmuszony
    jezdzic przytulkiem (pocoagiem podmiejskim) ZAWSZE mialem bilet miesieczny,
    jednak jak widac wyrobilem sobie poglad - widac jaki - na co niektorych
    konrolerow jak myslisz czemu tak sie stalo?

    Czy jezeli nazwe dziennikarza interwencji z akjci "o jednego mniej" kretynem
    za to ze czlowieka
    umawiajacego sie na seks z 14 latkiem nazywa pedofilem,na zwyczajniej w
    swiecie go szmaci (pomijam moralnosc takich randek, to akurat nie ma
    znaczenia) , oznacza to ze ja jestem pedofilem?

    Czy jezlei bydlo nawujace do kary smierci wobec osoby ktora zostala
    zatrzymana , ktorej nie udowodniono winy nazwe chwatsami bedzie to oznaczalo
    ze poperam przestepcow, badz jestem
    morderca ?

    Mniejwiecej taki sposob myslenia przedtsawiasz...

    nie jest to jakos sczzegolnie madre.

    P.

  • 140. Data: 2005-11-04 21:10:05
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    <ciach>

    I właśnie ten, dośc bezczelny sposób wypowiedzi i ubliżanie mi na każdym
    kroku sprawiło, że od dawien dawna przestałes być dla mnie partnerem do
    jakiejkolwiek dyskusji.
    Życzę spokojnej nocy.

    pdr
    Olo