  • 1. Data: 2005-10-19 08:46:06
    Temat: Cos o prawach...
    Od: "Agrest" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam pytanko:
    Kumpel prowadzi dzialalnosc gospodarcza. Robi reklamy, banery, szyldy, okleja
    samochody itd... czyli wsio. Jakis jego konkurent otworzyl dzialalnosc w tym
    samym budynku. Taka sama. Jego prawo. Jednak wydal ulotke informujaca o
    swojej dzialalnosci. Co robi. Czego jest specjalista itp.. itd.. Jednak tu
    jest "ale" w ulotce umiescil zdjecia nie swoich prac tzn. szyldow na sklepach
    oklejonego samochodu. Czy kumpel moze cos z tym zrobic. Bo jak czytam ulotke
    i ogladam jego "prace" to mnie dziwi ze facet reklamuje sie nie swoimi
    pracami.
    NIe wiem jak tam jes z prawami autorskimi do tych wyrobow bo sie nie znam.
    Ale czy to nie fair ze ktos robi sobie reklame i wykorzystuje zdjecia
    wykonanych obiektow innej osoby.
    Wiem ze te obiekty nie sa wlasnoscia mojego znajomego, tylko sklepow ktore on
    wyklejal.. robil szyldy. I moze ten nowy konkurent uzyskal zgode na
    umieszczenie produktu(nie swojego) w reklamowce.
    Kto ma racje: moj znajomy? Moze jakos pognebic nowa konkurencje?
    Pytam sie bom lajkonik :)
    Pozdrawiam grupowiczow.
    Agrest

  • 2. Data: 2005-10-19 08:51:49
    Temat: Re: Cos o prawach...
    Od: "Agrest" <p...@W...gazeta.pl>

    Aha.. jakby byly jakie paragrafy itd itp .. to dzieki bardzo.
    Ale jak to ja juz mowilem lajkonikiem jestem :)
    Pozdrawiam jeszcze raz.

  • 3. Data: 2005-10-19 10:39:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Agrest napisał:

    > Kto ma racje: moj znajomy? Moze jakos pognebic nowa konkurencje?

    Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    M.

  • 4. Data: 2005-10-19 12:26:58
    Od: "K.M." <m...@g...pl>

    USTAWA O NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI

    Tekst ujednolicony po zmianie z 5 lipca 2002 r. Stan prawny na 15 grudnia
    2002 roku

    Ustawa z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

    Tekst ujednolicony na podstawie Dzienników Ustaw:

    a.. z 1993 r. Nr 47, poz. 211
    b.. z 1996 r. Nr 106, poz. 496,
    c.. z 1997 r. Nr 88, poz. 554,
    d.. z 1998 r. Nr 106, poz. 668
    e.. z 2000 r. Nr 29, poz. 356 i Nr 93, poz.1027
    f.. z 2002 r. Nr 126, poz. 1068 i poz. 1071 oraz Nr 129, poz. 1102

    Pozdrawiam
    Krzysiek

    begin 666 clip_image001.gif
    M1TE&.#EA`0`!`'<``"'_"TU33T9&24-%.2XP& ````QM<T]035-/1D9)0T4Y
    M+C "\9FTE@`A_PM-4T]&1DE#13DN,!@````,8VU04$I#;7 P-S$R````!T]M
    GMZ4`(?D$`0`````L``````$``0"!P,# `````0(#`0(#`@)$`0`[
    `
    end

    begin 666 clip_image002.gif
    M1TE&.#EA`0`!`/ ``````/___R'_"TU33T9&24-%.2XP& ````QC;5!02D-M
    F<# W,3(````'3VVWI0`A^00!`````"P``````0`!```"`D0!`#L`
    `
    end

  • 5. Data: 2005-10-19 14:18:20
    Od: "Mirek K." <s...@o...pl>

    Witam

    Ja prowadze biuro kredytowe i tez mi sie w tym samym budynku konkurencja
    otworzyla.Przez 2 miesiace byly zgrzyty teraz sie dogadalismy i wspolne
    reklamy robimy co zaowocowalo wieksza iloscia klientow dzieki temu, iz mamy
    reklame w wiekszej ilosci gazet skladamy sie pol na pol i od tej pory nie ma
    problemu.Moze wystarczy porozmawiac z konkurecja.

    Mirek