  • 11. Data: 2008-10-18 15:52:58
    Temat: Re: Pracownik odmawia podpisania umowy (zlecenie)
    Od: Marian <m...@a...pl>

    cef wrote:

    > Dawno temu w podobnej sytuacji niepodpisania odbioru jakiejś tam gotówki,
    > poinformowano delikwenta telefonicznie, że jak nie podpisał i dla firmy
    > nie będzie to kosztem, to firma traktuje to jak darowiznę
    > i składa odpowiednia informację do US i on bedzie musiał się sam
    > rozliczyć z tej darowizny
    > i zapłacić stosowny podatek. Podziałało.

    :)

    > (przez telefon to i pewnie możnaby mu zasugerować, że stanie się
    > VATowcem od tego :-))

    a jak firma zrobila przelew? to ma tez kwit :)

    Nie wiem na ile on moze zostac zaksiegowany, ale zawsze mozna tego nie
    wrzucac w koszty i/lub sporzadzic odpowiednia notatke zlizbowa, ze ten a
    ten zrobil robote, kasa zostala przelana i opisac sytucja z umowami
    ustnymi i brakiem kontaktu/dobrej woli zleceniobiorcy w podpisywaniu
    czegokolwiek.