  • Data: 2005-06-06 10:24:31
    Temat: Praca za granicą
    Od: "baśka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przyszedl do mnie list z Niemiec, z oferowana praca w sadownictwie,
    ogrodnictwie.
    Pamietam, ze kilka lat temu pisalam do Niemiec ale juz nie pamietam do kogo
    i gdzie.
    Teraz pisza oni w jezyku polskim i oferuja prace za 7 do 8 Euro za godzine.
    Jestem jednak nieufna i sceptycznie nastawiona. Czy aby ktos nie probowal
    mnie oszukac?
    Z tego co wiem, Niemcom raczej nie opłaca zatrudniac Polakow...
    Prosze poradzcie cos, mam niewiele czasu na decyzje, przedstawcie wlasny
    punkt widzenia.
    pozdrawiam baska