  • 1. Data: 2005-08-01 19:06:17
    Temat: Praca w UK ....
    Od: Viking <Viking@nospam_chorzow-online.pl>

    jest umowa o prace na czas nieokreslony w polsce, i wyskakuje mozliwosc
    legalnego zarobkowania w UK. Teraz pojawiaja sie watpliwosci.
    Po pierwsze czy majac prace w kraju, mozna spokojnie podpisac umowe o
    prace w innym kraju?
    Druga sprawa, w przypadku kiedy obowiazuje 3miesieczny okres
    wypowiedzenia a angielska robota okazalaby sie nie warta powrotu, jak
    rozwiazac umowe z pracodawca w kraju?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 2. Data: 2005-08-01 19:12:44
    Temat: Re: Praca w UK ....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Viking napisał(a):
> [...]
    > legalnego zarobkowania w UK. Teraz pojawiaja sie watpliwosci.
    > Po pierwsze czy majac prace w kraju, mozna spokojnie podpisac umowe o

    Jezeli postanowienia zadnej z umow lub inne przepisy nie zabraniaja to
    mozna podpisac nawet kilka umow.

    > Druga sprawa, w przypadku kiedy obowiazuje 3miesieczny okres
    > wypowiedzenia a angielska robota okazalaby sie nie warta powrotu, jak
    > rozwiazac umowe z pracodawca w kraju?

    Za porozumieniem stron.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-01 19:16:27
    Od: Viking <Viking@nospam_chorzow-online.pl>

    Mithos <f...@a...pl> wrote in news:dcls7h$cu2$2@nemesis.news.tpi.pl:

    > Za porozumieniem stron.

    a co gdy obecny pracodawca postawi sie okoniem?

  • 4. Data: 2005-08-01 19:21:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Viking napisał(a):

    > a co gdy obecny pracodawca postawi sie okoniem?

    To pozostaje kombinowanie (zwolnienie lekarskie na dlugi okres czasu, po
    ktorym najpewniej zostaniesz zwolniony w trybie odpowiednich przepisow
    KP - w zaleznosci od tego ile pracujesz, to rozny bedzie wymagany okres
    pozostawania na zwolnieniu).

    Ale w mysl zasady "z niewolnika nie ma pracownika" to nie wiem czemu
    pracodawaca mialby stawac okoniem. Na sile nie bedziesz pracowal, a
    ewentualna fuszerka mozesz tylko jemu zaszkodzic. A nie o to mu przeciez
    chodzi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-08-01 19:26:06
    Od: Viking <Viking@nospam_chorzow-online.pl>

    Mithos <f...@a...pl> wrote in

> [...]
    > czemu pracodawaca mialby stawac okoniem. Na sile nie bedziesz
    > pracowal, a ewentualna fuszerka mozesz tylko jemu zaszkodzic. A

    I see, jeszcze jedno pytanie. mozna to zalatwic pisemnie, przeciez nie
    bede wracal na 3 dni zeby zalatwic temat, ew kogos upowaznic?

  • 6. Data: 2005-08-01 19:34:28
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Viking napisał(a):

    > a co gdy obecny pracodawca postawi sie okoniem?

    Nie wracasz do pracy i zostajesz zwolniony dyscyplinarnie. Nie ma
    przymusu pracy.

    Tobi

  • 7. Data: 2005-08-01 19:36:06
    Od: Viking <Viking@nospam_chorzow-online.pl>

    Tobi <t...@p...onet.pl> wrote in news:dcltg0$cac$2@news.onet.pl:

    > Nie wracasz do pracy i zostajesz zwolniony dyscyplinarnie. Nie ma
    > przymusu pracy.

    nie ma to jak przychylna porada, do tego to sie nie musze radzic wiec
    zachowaj swoje uwagi dla siebie...

  • 8. Data: 2005-08-01 19:51:54
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Viking napisał(a):

    > nie ma to jak przychylna porada, do tego to sie nie musze radzic wiec
    > zachowaj swoje uwagi dla siebie...

    Moja porada nie jest ani przychylna, ani nieprzychylna. Nie podchodź do
    tego emocjonalnie. Jest to jedno z rozwiązań, możesz skorzystać, możesz
    nie korzystać. A ja mogę zachować ale nie muszę :)

    Tobi