  • Data: 2011-07-12 22:22:43
    Temat: Pożyczona przyczepka - OC
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sytuacja hipotetyczna. Załóżmy, ep ożyczyłem od kogoś przyczepkę i
    następnie, jadac swoim samochodem z dopieta ta przyczepka, spowodowałem
    wypadek, w wyniku którego przyczepka została uszkodzona/zniszczona (np.
    wymusilem pierwszenstwo w wyniku ktorego gosc z glownej w nia grzmotnal.

    Wlasciciel przyczepki ma wiec rszczenie do mnie o uszkodzenie swego
    sprzetu... - pytanie - czy moze to zalatwic z mojego OC?
    Domyslam sie, ze nie - ale z czego wynika?

    Sytuacja jest zapewne identtyczna, jak w przypadku, gdybym spowodowal
    wypadem jadac bez przyczepki w wyniku ktorego np. zniszczeniu ulegla
    przewozona w bagazniku czyjaś waza z epoki Ming. Jak byloby w tym przypadku?

    Pozdrawiam
    SDD