    From: "RM" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozwolenie na budowę a DG
    Date: Wed, 10 Oct 2007 00:30:04 +0200

    Witam wszystkich mam oto taki problem moze ktos z szanownych grupowiczow mi
    wyjasni
    Posiadam wlasna DG, jednoosobowa, vat+kpr. Zakupilem dzialke z budynkiem
    handlowym
    w aktcie notarialnym napisane ze prowadze dg i dzialka razem z budynkiem
    jest na dzialalnosc.
    I teraz przyszedl mi pomysl aby rozbudowac budynek i wystapilem o pozwolenie
    na budowe.
    Decyzja o war zab. jest na firme czyli nazwa firmy......+moje imie i
    nazwisko, projekt uzgodnienia tak samo
    a w ewidencji gruntow stoi jako tylko na mnie bez poczatkowej nazwy firmy.
    Urzednik w starostwie
    zakwestionowal papiery i projek bo dzialka nie jest na firmetylko na osobe
    prywatna. Mowi zebym podpisal
    jakas umowe cywilnopraw przed not. ze przenosze dzialke na firme. Dla mnie
    to jakas kpina przeciez
    prowadzac dzialalnosc gosp. i tak odpowiadam calym swoim majatkiem, na
    jakiej podstawie mam
    przekazywac sam sobie dzialke???? Czy ten kraj jest az tak chory??
    pzdr