  • 41. Data: 2014-10-21 17:00:03
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: sara <k...@g...com>

    > Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.
    >
    > I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet
    >
    > gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
    >
    > placic trzeba...
    >

    > Pozdrawiam

    Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem skoro od dwoch lat bylam tylko z nim a nie
    jestem slonica by chodzic w ciaze dwa lata by mogloby to byc dziecko kogo innego... I
    nigdy bym nie zglaszala sprawy do sadu gdybym sama nie byla pewna czyje nosze w sobie
    dziecko, no ale dziewczyna lekkich obyczajow nie jestem I wiem kto jest ojcem I
    mialam bym gdzies jego pomoc gdyby bylo mnie stac na wychowanie dziecka, ale to ona
    sam sciagna mnie do polski twierdzac ze mnie kocha I ze bedziemy razem a tutaj nie
    mam sowjego domu mieszkam u rodzicow a pracy teraz raczej nikt mi nie da wiedzac ze
    jestem w ciazy...

  • 42. Data: 2014-10-21 20:00:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "sara" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem

    No to nie udowodni, ale ma takie prawo.

  • 43. Data: 2014-10-21 20:26:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Umiera, bo właśnie nowi się zrażają widząc kretyńskie komentarze.
    Umiera, bo trzeba czytać, czy nie daj boże pisać, a nie oglądać obrazki.

    Maciek

  • 44. Data: 2014-10-21 20:49:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-21 o 15:45, Marcin Kiciński pisze:
> [...]
    > gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
    Dziwię się, że tak mało alimentów płaci Kulczyk, Czarnecki, Solorz, czy
    nawet zwykły Tusk - przecież to takie proste: wystarczy wskazać :->

    Maciek

  • 45. Data: 2014-10-21 20:53:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-21 o 17:00, sara pisze:
    > Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem skoro od dwoch lat bylam
    > tylko z nim a nie jestem slonica by chodzic w ciaze dwa lata by
    > mogloby to byc dziecko kogo innego...
    Sposobów jest mnóstwo. Może np. zdjąć w sądzie spodnie i pokazać, że
    jest kobietą i co mu zrobisz??

    Maciek

  • 46. Data: 2014-10-22 00:50:04
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    Jodłowski napisał:
> [...]
    nie uzywam polskich znakow to tylko dlatego ze mam laptopa z anglii bo wlasnie tam
    mieszkalam wiec odbij

    > odbij w tym przypadku znaczy bys sie nie wypowiadal skoro nie udzielasz odpowiedzi
    ktora zadalam w danym temacie
    > a jezeli razi cie brak przecinkow I wielkich liter to po co wogole czytasz moj
    temat
    > no I uwierz mi jak bede pisac do sadu to napewno nie tak jak tutaj na forum
    > no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno tego
    nie wiedziala
    > pozdrawiam pana poloniste

    A my pozdrawiamy leniwą analfabetkę, która w szkołę rzucała kamieniami i
    której sposób pisania odzwierciedla szacunek do innych (czyt. zero kultury)

    --
    Sonn

  • 47. Data: 2014-10-22 01:09:04
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.10.2014 00:50, Sonn pisze:

    temat

    Jeżeli razi Cię to że jego razi, po co w ogóle czytasz jego odpowiedzi?

    Sorry, ale przychodzisz i ani cześć ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi
    po kątach że nie tak odpowiadają na zadane przez Ciebie pytanie. Jak
    umiesz lepiej, to sobie sama odpowiedz. Albo sam, bo coś mi nadal
    trollem pachnie.

    p. m.

  • 48. Data: 2014-10-22 08:37:30
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]
    Od: Gerard <g...@g...com>

    W dniu 2014-10-22 o 01:09, m pisze:
    > Sorry, ale przychodzisz i ani cześć ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi
    > po kątach że nie tak odpowiadają na zadane przez Ciebie pytanie.

    W kwestii formalnej, to wróć do pierwszego postu w wątku - zobaczysz
    ładne przywitanie się i uprzejmie zadane pytanie z gorącą prośbą o
    odpowiedź. Kilka niefortunnych sformułowań sprowokowało falę
    niewybrednych "odpowiedzi" i w zasadzie tylko Robert odpowiedział na
    poziomie, za co mu cześć i chwała.

    > Albo sam, bo coś mi nadal trollem pachnie.

    Może to i troll, ale może nie. Poruszony przez nią problem jest życiowy
    i realny dla wielu osób. Co do formy zadania pytania - naprawdę
    uważacie, że wszyscy mają takie samo wykształcenie, doświadczenie i
    obycie w życiu, jak Wy? (zwracam się do osób od "niewybrednych
    odpowiedzi"). Bo wygląda na to, że jeśli jakaś osoba wykaże się mniejszą
    od Was wiedzą o życiu, to od razu jest wg Was trollem.
    I w całym tym wątku i oskarżeniach o trolling najbardziej zastanawia, że
    ci uważający się za mądrzejszych i lepiej wykształconych ludzi zamiast
    odpowiedzieć krótko i zwięźle na zadane pytanie, to właśnie trollują...
    Przykre i zniechęcające do zadawania pytań na grupie.

  • 49. Data: 2014-10-22 09:08:23
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 października 2014 16:02:10 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale masz jakies wsparcie?

    Przyklady z zycia. Takie sytuacje się zdarzaja, oczywiscie nie w tak absurdalny
    sposob, ze facet na rozprawie o ustalenie ojcostwa przedstawia niezbite dowody,
    ze ojcem nie jest, a sad to olewa. Ale wystarczy, ze faceta nie ma, wyjechal i
    nie stawil sie na rozprawie. I jak sad przyklepie wtedy jego ojcostwo (a to
    jest mozliwe), to odkrecenie tego jest bardzo trudne, a po dluzszym czasie
    wrecz niemozliwe.

    Pozdrawiam
    MK

  • 50. Data: 2014-10-22 09:11:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.10.2014 09:08, Marcin Kiciński pisze:

    > Przyklady z zycia. Takie sytuacje się zdarzaja, oczywiscie nie w tak absurdalny

    Sygnaturki poproszę.

> [...]
    > jest mozliwe), to odkrecenie tego jest bardzo trudne, a po dluzszym czasie

    No to pisz, że chodzi o stron olewającą wezwania sądu.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić