  • 31. Data: 2011-08-28 20:53:08
    Temat: Re: Potwierdzenie odbioru
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-26 11:20, Liwiusz pisze:

    > Statystycznie jednak coś zapewnia.

    Statystycznie nie dochodzi jakiś konkretny procent przesyłek zwykłych. Z
    moich obserwacji wynika, że pogrom ten w większym procencie dotyczy
    zwrotek niż listów. Czary jakieś czy co?

  • 32. Data: 2011-08-28 21:15:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 22:51, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie tylko, odpoczywają również w miejscach nadania.

    Tak dla pewności ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2011-08-28 21:16:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 22:53, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Statystycznie nie dochodzi jakiś konkretny procent przesyłek zwykłych. Z
    > moich obserwacji wynika, że pogrom ten w większym procencie dotyczy
    > zwrotek niż listów. Czary jakieś czy co?

    Łatwiej zgubić zwrotkę.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2011-08-28 21:36:54
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-28 23:16, Liwiusz pisze:

    > Łatwiej zgubić zwrotkę.

    ojtam, ojtam - zwrotka jest najczęściej żółta i doskonale ją widać.
    Poproszę następny strzał :-)

  • 35. Data: 2011-08-29 02:13:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 23:36, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > ojtam, ojtam - zwrotka jest najczęściej żółta i doskonale ją widać.
    > Poproszę następny strzał :-)

    Kiedy ja poważnie piszę - jest mała, cienka, może się przykleić do
    innego listu itp. itd.

    To nawet dobrze o poczcie świadczy, wygląda bowiem na to, że listy giną
    losowo, a rzadziej są kradzione (gdyby była nadreprezentacja listów w
    zaginionych przesyłkach, to dawałoby to do zastanowienia).

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2011-08-29 15:16:58
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Liwiusz"
    [ciach]

> [...]
    > losowo, a rzadziej są kradzione (gdyby była nadreprezentacja listów w
    > zaginionych przesyłkach, to dawałoby to do zastanowienia).

    Moze sie rowniez zdazyc tak (wiem, nie powinno, ale zdaza sie) ze
    doreczyciel nie zauwazy ze przesylka za potwierdzeniem odbioru i
    potwierdzenie nie zostanie podpisane i wyslane zwrotnie.
    AM