  • 1. Data: 2006-06-18 11:26:39
    Temat: Potrzebuję pomocy prawnej z zakresu "prawa pracy"
    Od: "dubbo" <d...@i...pl>

    Potrzebuję pomocy z zakresu "prawa pracy "
    Jestem obecnie na zwolnieniu lekarskim.
    Po powrocie ze zwolnienia wiem , że dostanę wymówienie.
    Chcę napisać do Zarządu pismo z prośbą o pozostawienie mnie na zajmowanym
    stanowisku.
    Wlaśnie o fachową pomoc w napisaniu takiego pisma
    proszę kogoś z Państwa mieszkającego w Warszawie.Udostępnie wszystkie moje
    materiały,które mam nadzieję bedą pomocne przy pisaniu odwołania. Było by
    najlepiej spotkać się osobiście, wtedy dokładnie opowiem w czym tkwi
    problem.Mieszkam na Żoliborzu.
    Jestem w stanie uiścić tylko symboliczną opłatę , ponieważ z finansami u
    mnie bardzo słabo.
    Jeżeli ktoś z Państwa może mi pomóc , to bardzo proszę o kontakt na e-mail.:
    (sprawa pilna )
    d...@i...pl
    Sławek

  • 2. Data: 2006-06-18 13:15:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *dubbo* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > lekarskim. Po powrocie ze zwolnienia wiem , że dostanę wymówienie.
    > Chcę napisać do Zarządu pismo z prośbą o pozostawienie mnie na

    Nie sądzę, żeby takie pismo cokolwiek mogło zmienić. No i szczerze
    mówiąc prawnik do pisania takich rzeczy jest Ci najmniej potrzebny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 3. Data: 2006-06-18 13:53:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e73dcd$1hd$1@atlantis.news.tpi.pl dubbo
    <d...@i...pl> pisze:

> [...]
    > Po powrocie ze zwolnienia wiem , że dostanę wymówienie.
    > Chcę napisać do Zarządu pismo z prośbą o pozostawienie mnie na zajmowanym
    No ale co to ma wspólnego z prawem pracy? Przecież aby żebrać nie trzeba
    znać prawa.
    Dostaniesz wypowiedzenie, będziesz mógł się zwrócić do sądu z roszczeniami i
    wtedy będzie sens szukać możliwości w prawie pracy.

    Jotte