    From: "Gobi" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Potrzebuję pomocy i porady prawnej.
    Date: Thu, 10 Apr 2003 15:46:25 +0200

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Jestem od dwóch lat w separacji z mężem, który zamierza na stałe opuścić
    Polskę (jest obcokrajowcem).
    Mamy małe dziecko i nie za bardzo uśmiecha mi się żyć przez całe życie w
    wynajmowanym mieszkaniu.
    Uzgodniliśmy jakiś czas temu, że kupi nam mieszkanie (konkretnie na
    trzyletnie dziecko) i jakoś się rozejdziemy.
    Jednak teraz pod pretekstem, że nie można będzie tego mieszkania sprzedać
    przed ukończeniem 18 roku życia
    przez naszego syna rozmyślił się i chce kupić mieszkanie na siebie - a to
    jest zawsze dla mnie ryzyko, że kiedyś może się
    rozmyślić i sprzedać mieszkanie wbrew mojej woli.
    Czy to jest prawda co mi usiłuje wmówić, czy jest jakaś forma umowy np. że
    mieszkanie zapisane jest jest na dziecko
    ale z zastrzeżeniem, że można je sprzedać przed ukończeniem 18 lat tylko za
    obopólną zgodą rodziców?
    Poradźcie co mam robić aby nie zostać na lodzie?

    Pozdrawiam Gobi