  • 71. Data: 2023-12-01 22:33:38
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 22:20:49 +0100, Shrek wrote:

    > I moto sami znajdą,

    Nie dałes szansy, to sie nie dowiedziałeś czy we wtorek by nie
    znaleźli :-)

    > i dziweczynę w agonii... Policja się przyda jak
    > kogoś w kiblu trzeba zabić albo julkę spałować.

    Jakos tak ... ale jednak motor pomogli odzyskac ...

    J.

  • 72. Data: 2023-12-01 22:36:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 22:33, J.F pisze:

    > Nie dałes szansy, to sie nie dowiedziałeś czy we wtorek by nie
    > znaleźli :-)

    Dałem im 5 godzin forów jak wiedzieli gdzie bus parkuje:P

    > Jakos tak ... ale jednak motor pomogli odzyskac ...

    Niby jak - że przyjechali jak powiedziałem gdzie stoi i nie musiałem się
    sam ze złodziejem szarpać (bo go nie było:P)?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 73. Data: 2023-12-01 22:37:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przyjmujący przeważnie nie musi nigdzie dupy ruszać. Inni szukają.

    Więc nawet nie chciało mu się dupy innych ruszyć.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2023-12-01 22:38:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, tak nie mogło być. Albo ojciec nie był co najmniej asertywny albo
    > policjant nie zrozumiał jego przekazu.

    Tak - powinien tam co najmniej z głośnikiem blutuf wjechać...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2023-12-01 22:40:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dlatego jestem ciekaw jak wyglądała rozmowa z dyżurnym, bo chyba od tego
    > się zaczęło.

    "pan usiądzie zaraz ktoś przyjdzie"

    > Ja bym dłużej niż 2 min nie czekał na reakcję.

    Znaczy co - siłą byś się wdarł i na dołku skończył?

    > Chyba bym zadzwonił przy tym okienku na 112 i powiedział, że dzwonię
    > ponownie tu, aby rozmowa się nagrała, bo policja nie chce mi udzielić
    > pomocy. Może dyżurnego by zmobilizowało.
    > Teraz to człowiek mądry i ma dobre rady. :(

    Generalnie to 112 nie jest złym pomysłem. Ludzie myślą że jak pójdą na
    komendę to będzie szybciej...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2023-12-01 22:41:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 22:19:12 +0100, Shrek wrote:

    > A co za różnica ile?

    Duza w kwestii namierzania.

    > Jak dzwonisz pod konkretną to dzieje się dokładnie
    > ten sam proces co jak ją szukasz - dzwonisz pod konkretny numer (pod tym
    > są IMEI i spece wiedzą co, ale to bez znaczenia - wybierasz numer i sieć
    > znajduje konkretną komórkę podłączoną do konkretnego BTSa -

    Jesli masz na mysli ze siec sama poda lokalizację to owszem.
    Jakbys chciał sam namierzac radiowo, to nie tak łatwo, bo BTS kilka
    komórek gada, albo i kilkaset.

    > Przez gps dokładniej.

    No ale jak wyłącze GPS to GPS Info cos poda?

    > Nie wiem czy służby mają do tego dostęp od ręki.

    Do GPS? obiornik jest w telefonie, czy podaje sieci swoją pozycję ...
    dawniej nie podawał.

    > No ale nie poszła. Za to zadzwoniła do ojca, że źle się czuje i nie wie
    > gdzie jest. To raczej nie są typowe objawy wagarów.

    Jak tato pracuje, to mogla zadzwonic, ze się zle czuje i wraca do
    domu. i mamy 50% typowych objawów wagarów.

    > Za to sobie umarła. Bo kulsonom się nie chciało dupy ruszyć.

    Kiedy widać, ze sie chcialo, przyszli, piwnice chcieli przeszukiwac
    ... działania pozorowane, bo sie nie chcialo poprosic o namierzenie
    telefonu ...

    J.

  • 77. Data: 2023-12-01 22:41:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 21:25, J.F pisze:

    > Poszedl zgłosic.

    Obstawiamy czy nagranie z kulsonariatu się zachowało czy nastąpiły
    niewytłumaczalne problemy techniczne? Jest szansa - wjechało BSW i
    zmiana warty w rządzie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-12-01 22:46:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 21:58:01 +0100, nadir wrote:

    > Ja wiem o dokładności około 15-20 metrów, czasem więcej, częściej podaje
    > się obszar i właśnie chyba coś koło 500-600m2 to wychodziło.
    > Nie bardzo korzysta się tu z mocy sygnału, a z dokładnie określonych i
    > zsynchronizowanych ramek w komunikacji/protokole GSM/UMTS/LTE.

    Dawniej jedną z czesci dzialania systemu było mierzenie odleglosci od
    BTS przez opóżnienia transmisji, z dokładnością do 500m.
    Ale to było w pierwotnym GSM/TDMA, tego juz się prawie nie używa.

    > Osobiście się tym nie zajmowałem, ale widziałem możliwości jakie dają
    > operatorowi informacje przesyłane przez BTS-y do centrum nadzoru(jakoś
    > to specjalnie się u nich nazywało).

    > Jest to wymóg wystarczający, ale niekonieczny, choć może mieć wpływ na
    > szybkość przekazywania informacji między instytucjami. Tyle, że tym
    > konkretnym przypadku chyba nawet nie podjęto próby namierzenia telefonu?

    Dokładnie, SIM w telefonie był, ale sie nie chciało.
    No chyba, ze o czyms nie wiemy ... moze telefon juz wyłączony był ...

    > To, że policjant uznał, nie znaczy jednak, że wskazówek do pospiechu nie
    > było. Z relacji medialnej wychodzi, że najzwyczajniej w świecie zlali temat.

    Jak to zwykle. Nastolatki same się znajdują. Zazwyczaj.

    J.

  • 79. Data: 2023-12-01 22:46:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 20:48, J.F pisze:

    > No tak, ale twój motocykl nie umiera z zimna.

    Mój motocykl nie był w żadnym wypadku wyjątkowy. Traktują tak niemal
    każdego, dlatego w ciemno zapytałem czy jak robert się myli to bedzie
    przepraszał i szczekał...

    > No bo zmyslają, czytelnosc musi być.

    W sumie nie wiemy czy zmyślają... bo trafiają:P

    > Ale jak zawsze - sam widzisz ile tu wersji pismaki napisały ...

    W sumie dwie - te co zeznają zaanagażowani i tą krórą podała policja.
    Mam dziwne przeczucie że wiem kto kłamie:P

    > Bo to akurat typowe.
    > Tylko, ze w 99% zaginięc się sprawdza.

    Eee. Ostatnio w wątku o zaginięciach robert twierdził że jak są na
    przykład przesłanki medyczne to wszyscy na chuju stają żeby temat
    ogarnąć - i jak zwykle okazuje się że robert miał rację na odwrót:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2023-12-01 22:48:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > zeszło na dalszy plan. Dla mnie kluczowym do oceny jest to, kiedy
    > zaczęto szukać, a nie ile czasu czekał na kogoś, kto to napisał.

    Zdaje się, że policja twierdzi że zaczęli szukać "wczesnym popołudniem",
    co by się zgadzało z wersją ojca...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!