  • 41. Data: 2023-12-01 20:57:28
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 17:08:04 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > No właśnie... to zachowanie policji jest tak irracjonalne jak na
    > początku wydawało się działanie tego co pobił Amerykankę.
    >
    > Coś tam musiało jeszcze się zadziać, ale nie potrafię sobie wyobrazić co.

    Nic. Ojciec powiedział co powiedział, a przyjmujący nie dostrzegl w
    tym pośpiechu, czy jak kto woli - d* mu sie nie chcialo ruszyc.

    J.

  • 42. Data: 2023-12-01 21:02:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 15:58:46 +0100, nadir wrote:

    > No widać jak pomógł.

    > Raz, że w mieście rzadko jest jeden BTS, to nawet gdyby, można określić
    > sektor i odległość aparatu od anteny z dokładnością do kilkunastu metrów.

    Dawniej, jak było kilka BTS w zasięgu, to bylo okolo 500m.
    Teraz podobno dokładniej, ale nie wiem jak.

    > Nie trzeba do tego żadnych cudów, dyspozytorzy 112 mają takie możliwości
    > od ręki. I telefon nie musi mieć nawet żadnej kary SIM, wystarczy, że
    > jest włączony.

    Ale to trzeba z tego telefonu na 112 zadzwonic.
    A dziewczyna nie dzwoniła.

    > To wszystko wystarczy żeby znaleźć leżącą osobę, tylko trzeba ogłosić
    > alarm w jednostce i ruszyć dupy, kwestionariuszami można zająć się potem.

    No i jakby byly jakies bardzo wyraźne wskazówki do pospiechu,
    to moze by się tak stało. A tu widac uznal policjant, ze nie ma ..

    J.

  • 43. Data: 2023-12-01 21:02:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 20:29, J.F pisze:
    > Ale w formularz pewnie trzeba wpisac nr sprawy, a żeby sprawe założyć,
    > to trzeba kwestionariusz przeleciec cały ...

    Nie, bo numer sprawy, który się tam wpisuje jest nałożony w chwili
    zgłoszenia.

  • 44. Data: 2023-12-01 21:03:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 20:15, J.F pisze:
    > Jeszcze mógl cos dodac o sposobie mówienia - i zakładam ze nie
    > wskazywało to na to, ze mozna sie nie niepokoic.
    ,
    A ja nie chcę nic zakładać. Jeśli dzwonił, to jest nagranie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 45. Data: 2023-12-01 21:04:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Dec 2023 15:47:42 +0100, Olin wrote:
> [...]
    >
    > "Po wizycie na komisariacie ojciec Natalii wraz z panem Rafałem, kolegą,
    > który pomagał mu w poszukiwaniach, udali się z powrotem do mieszkania.
    > Policjanci nakazali im przygotować ubrania zaginionej i zapowiadali, że
    > zjawią się z psem tropiącym. Po przygotowaniu odzieży mężczyźni uznali, że
    > nie będą czekać z założonymi rękami. Poprosili sąsiadkę, by zaczekała na
    > policjantów, a sami udali się ponownie przeszukać drogę na przystanek. -
    > Policjanci przyszli do domu, ale bez psa, chcieli zobaczyć piwnicę, bo
    > stwierdzili, że może tam się Natalia schowała"
    62231,smierc-14-latki-z-andrychowa-kto-kogo-powiadom
    il-i-o-ktorej.html

    a widzisz - to podjęli aktywne poszukiwania, nie mozna im nic zarzucic
    :-)

    Wiem, usmiech nie na miejscu, ale bez niego byłoby wypaczone ..

    J.

  • 46. Data: 2023-12-01 21:05:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 20:39, J.F pisze:
    > I dlatego uwazam, ze trzeba bylo szybko namierzyc telefon, to byłby
    > konkret, a nie takie szukanie igły w całej Polsce ...

    Trzeba było. Zdecydowanie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2023-12-01 21:06:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Teraz to człowiek mądry i ma dobre rady. ?
    No właśnie dokładnie tak.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 48. Data: 2023-12-01 21:07:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 20:48, J.F pisze:
    > No bo zmyslają, czytelnosc musi być.

    Słuchałem teraz Kraśki... po co podgrzewa mówiąc, że ojciec trzy godziny
    czekał na komisariacie.

    Robert

  • 49. Data: 2023-12-01 21:11:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 20:48, J.F pisze:
    > Tylko, ze w 99% zaginięc się sprawdza.

    Przede wszystkim Policja ma wiele zdarzeń jednocześnie. Możesz mieć
    farta i kilka osób się zajmie Twoim. Możesz mieć pecha i po prostu nie
    ma kto zejść i zapytać. Poszukiwania inicjuje się na informację. Tu
    telefon wystarczy, ale nie oczekujmy, że nagle tyraliera miasto będzie
    czesać. Zaczyna się od sprawdzenia miejsc oczywistych - szpitale itd.
    Już to pisałem.

    Patrole się rozglądają, ale prawdę mówiąc w dzień w mieście ludzi
    mnóstwo. Jak znajomi ją znali, to rozpoznali. A jak ktoś ją nie znał i
    dostał informację, że szukamy dziewczynki w wieku 14 lat, to trudno na
    każdą czternastolatkę naskakiwać i dopytywać się, czy czasem nie
    dzwoniła do taty, ze się źle czuje. A jak nawet byś zaczął, to zanim
    sprawdzisz wszystkie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 50. Data: 2023-12-01 21:12:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 01.12.2023 o 20:54, J.F pisze:
    > 14-letnia dziewczyna to nie wydaje się jakis pilny przypadek.

    Dlatego czy da się ustalić jaka to przestawił ojciec? Bo to jakieś nie
    realne jest.

    Robert