  • 141. Data: 2023-12-02 15:51:25
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 15:17, Shrek pisze:

    > A dlaczego piszemy o wyjętej karcie, bo się zgubiłem? Miała wyjętą?
    Przejrzyj sobie wątek i zastanów, czemu o IMEI pisaliśmy :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 142. Data: 2023-12-02 15:57:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przykładowo w Zakopanem na Gubałówce jest taka antena - tak z głowy.

    Chuja prawda. Na gubałówce jesteś w zasięgu co najmniej 4 BTSów

    > Piszesz o rzeczach, o których ne masz nawet pobieżnego pojęcia.

    Już raz tak pisałeś przy pociskach latających na 10 km. Tylko żebyś
    potem nie pisał że przypierdoliłem się do tych 16 km a przecież 300
    metrów to prawie 16 km:P

    Na przyszłość nie pierdol, a jak już piedolisz to przynajmniej nie
    obrażaj rozmówcę, że nie ma o czymś pojęcia - bo potem tylko większy
    wstyd jest:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 143. Data: 2023-12-02 16:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przejrzyj sobie wątek i zastanów, czemu o IMEI pisaliśmy :-)

    No właśnie się pytam czemu chcesz szukać telefonu bez sim?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 144. Data: 2023-12-02 18:28:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie znam parametrów tamtych anten. Czasem się da, a czasem to trójkąt
    > równoramienny o kącie rozwarcia 120° oraz ramionach 16 km.

    No i na podstawie pomiaru mocy i/lub czasu odpowiedzi wiesz, że telefon
    komórkowy jest gdzieś w wycinku z tego trójkąta, w odległości od 12000m
    do 12500m od BTS-a. To już znacząco zmniejsza obszar poszukiwań.
    Inny BTS podaje podobne dane i już masz obszar w przybliżeniu 500x500
    metrów, przy trzech BTS-ach to już jest bajka. Wiadomo, że inaczej to
    się przedstawia w otwartym terenie czy lesie, a inaczej w
    zurbanizowanym, ale nie trzeba przeszukiwać od razu 26 tys. hektarów.

  • 145. Data: 2023-12-02 18:38:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2023 o 18:28, nadir pisze:

> [...]
    > się przedstawia w otwartym terenie czy lesie, a inaczej w
    > zurbanizowanym, ale nie trzeba przeszukiwać od razu 26 tys. hektarów.

    Przecież robert zmyśla dane z dupy. Zachowuje się dokładnie tak samo jak
    wtedy co twierdził że pocisk z broni myśliwskiej lata na 10 km:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 146. Data: 2023-12-03 02:25:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W POZ jest chyba sporo lepiej niż kiedyś. W szpitalu - jak już
    > przejdziesz przez sor zwykle też jest ok.

    Miałem "przyjemność" w tym roku z SOR'em w Kościerzynie i byłem pod
    bardzo pozytywnym wrażeniem. Pewnie dlatego, że się naczytałem wcześniej
    historii. Ale też, jak mnie żona szukała, i zapytała jakiejś lekarki na
    korytarzu, gdzie jest taki a taki oddział, to usłyszała od pizdy, że ona
    informacją nie jest.

    --
    Marcin

  • 147. Data: 2023-12-03 02:34:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Niestety, Polacy mają w d... to co spotyka ludzi tuż obok.
    > Znieczulica jest powszechna. Te nieliczne procenty z jakąś empatią
    > nie są zauważalne w całym tym tłumie zobojętniałych.

    To chyba nie jest takie proste. Zobacz, co się działo po inwazji na
    Ukrainę.

    --
    Marcin

  • 148. Data: 2023-12-03 02:38:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    64735,dlaczego-nie-namierzano-komorki-14-latki-z-and
    rychowa-policjant.html

    > Po takim telefonie powinno się zacząć szukanie. Powiedzmy z pół godziny
    > na takie podstawowe sprawdzenia typu szpitale, przychodnia, dworce. Nie
    > wiem, co oni tam mają.

    Dlaczego dworce skoro nie parking i jego okolice?

    > Ale miejsce sobie dziecko wybrała trudne do znalezienia, bo
    > nieoczywiste. Powiem szczerze, że taki parking, to ostatnie miejsce do
    > sprawdzania.

    Dlatego m.in. tak ważna była ta lokalizacja po bts'ach.

    --
    Marcin

  • 149. Data: 2023-12-03 02:51:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie znam materiałów. W wylew nie wierzę. Stawiam na to, ze ślisko było,
    > podjechały jej nogi i przywaliła w coś mocno głową: schody, murek
    > betonowy itp. Podniosła się i szła dalej. Ale to po prostu mój domysł.

    To możliwe. "Spontaniczny" wylew jako taki, czy to z tętniakiem czy bez,
    u młodej osoby to faktycznie rzadkośc.

    > Taki uraz potrafi się pogorszyć w kilka minut.

    Mam inne wrażnie, ale nie mam konkretnej wiedzy. Na te kilka różnych
    medialnych przypadków co kojarzę, to wylewy spowodowane tego typu
    urazami to chyba aż tak szybko nie postępują. Uderzyła się w głowę,
    później źle się czuła, miała wymioty, rano już nie żył/a.
    Dwa, że pewnie powiedziałaby o tym ojcu (że się uderzyła), ale może już
    nie kontaktowała na tyle.

    --
    Marcin

  • 150. Data: 2023-12-03 02:52:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie znam parametrów tamtych anten. Czasem się da, a czasem to trójkąt
    > równoramienny o kącie rozwarcia 120° oraz ramionach 16 km.

    No ale dlatego, że czasami się nie da, nie znaczy, że nie należy
    sprawdzić czy w tym konkretnym przypadku też się nie da.

    --
    Marcin