  • 231. Data: 2003-11-21 17:14:58
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bplemj$6ea$1@news.onet.pl...

    > Nie podpadają bo wypowiedzi NIE SĄ utworami.
    > Ile razy trzeba to powtórzyć, żeby dotarło to do ludzi ???
    A ustawodawca uparł się, że W JAKIEJKOLWIEK postaci, a szczególnie wyrażone
    SŁOWEM. Sorki, ale możesz najwyżej iść popikietować pod Sejmem ;) Można
    jeszcze dyskutować o poście w stylu "idź się powieś", ale np. moje posty
    często nie różnią się w formie od artykulików lub odpowiedzi na pytania
    czytelników, publikowanych przeze mnie w gazetach. Różnica jest tylko taka,
    że tam piszę za pieniądze, a tu dla idei.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 232. Data: 2003-11-21 17:24:52
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "ksRobak" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy wyraziła byś Marto zgodę na umieszczenie swojego
    > powyższego posta w całości na stronie serwisu Grupy Dyskusyjnej
    > "pl.sci.psychologia" - gdyby taki serwis istniał?
    > Pytam poważnie i proszę o odpowiedź. :-)
    Tak, jeśli tylko byś mi wcześniej ten serwis pokazał.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 233. Data: 2003-11-21 17:32:04
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

    > Tak, jeśli tylko byś mi wcześniej ten serwis pokazał.
    > Pozdrawiam,
    > MArta

    Jak powstanie Serwis www Grupy Dyskusyjnej "pl.sci.psycholodia"
    - to natychmiast dam Ci znać. Dzięki za odpowiedź :-)
    Pozdrawiam,
    \|/ re:

  • 235. Data: 2003-11-21 18:55:09
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Przez przypadek w Internecie napotkalem bardzo ciekawa strone, i tak
    pomyslalem o psp i tym watku ze postanowilem jeszcze tutaj na chwilke
    zajrzec i Wam go podac:

    http://www.math.uni.wroc.pl/~admor/copymyths.pl.html

    Milej lektury!

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 236. Data: 2003-11-21 20:13:14
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

    "ksRobak" w news:bplgjg$dsd$1@inews.gazeta.pl...
    /.../

    > Autor ponosi odpowiedzialność za treść którą stworzył
    > i opublikował pod swoim indywidualnym adresem email.
    > Nie jest to krótka notatka prasowa bez autora. Post jest
    > AUTORYZOWANY.
    > PS. obelgi i epitety pod adresem rozmówcy są wyrazem
    > chamstwa i ignorancji. Ucz się kultury.
    > \|/ re:

    Zdecyduj się w takim razie w końcu i raz na zawsze.
    Czy z serwisu psphome z działu wybrane posty mamy
    wyrzucić Twoje posty o treści następującej czy je zostawić?

    =====================================
  • 237. Data: 2003-11-21 20:13:14
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    wyrzucić Twoje posty o treści następującej czy je zostawić?

    =====================================
    > Prawo cbneta: im większy idiota, tym trudniej go

    to jestem wielki!!!! ;)
    \|/

  • 238. Data: 2003-11-21 20:16:18
    Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>

    "Marta Wieszczycka" w news:bplhl2$c4i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak, jeśli tylko byś mi wcześniej ten serwis pokazał.
    > Pozdrawiam,
    > MArta

    Proszę bardzo Marto - wyręczę przedpiśca

    Zapraszamy do http://www.psphome.htc.net.pl

    pozdrawiam
    All

  • 239. Data: 2003-11-21 20:49:13
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > strone, i tak pomyslalem o psp i tym watku ze postanowilem
    > jeszcze tutaj na chwilke zajrzec i Wam go podac:

    Zrechabilitowałeś się ;)))
    \|/ re:
    --
    Niniejszym udziela sie zgody na swobodne kopiowanie tego dokumentu tak w
    formie elektronicznej, jak i drukowanej,

  • 241. Data: 2003-11-21 21:58:39
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Arek:
    > Nawet list stanowi własność tego kto go otrzymał, a nie autora.

    Gdyby tak bylo, to bylbys w stanie opublikowac go wskazujac
    autora bez jego zgody np na www albo newsach nie lamiac przy
    tym prawa...

    Tymczasem prawa do listow np Chopina pisanych przez niego (do
    roznych osob) naleza do jego spadkobiercow, a nie spadkobiercow
    adresatow tych listow - bylo o tym cos rowniez m.in. w tv.

    Czarek