  • 1. Data: 2006-01-17 18:15:23
    Temat: Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania
    Od: "Marcin" <n...@g...pl>

    Witam !

    Mam pytanie odnośnie następujacej sytacji .
    Rodzice mojej żony za czasów panieńskich ustanowili na jej rzecz służebnosć
    osobistą bepłatnego mieszkania w dolnej części domu którego są włascicielami
    . Po ślubie rodzice skutecznie uniemożliwiają jej zamieszkanie z mężem (w
    części domu gdzie jest świadczona służebność dla żony) wraz z
    niedopełnieniem obowiązku zameldowania męża . W wyniku czego po 15
    miesiacach żona wystapiła w postepowaniu administracyjnym o moje
    zameldowanie z prawa jej przysługującego.
    Pytanie brzmi czy w efekcie takigo postępowania następuje zamldowanie męża ?
    Czy należy również liczyć się z negatywnym rozstrzygnięciem czyli
    niezameldowaniem ?
    Czy żona może się odwołąć od negatywnej decyzji postępowania
    administracyjnego ?

    Pozdrawiam !
    I z góry dziękuje za odpowiedzi !

    Marek