  • 61. Data: 2019-05-08 16:24:39
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 May 2019 14:16:32 +0200, z napisał(a):

    > Pytania się mnożą :-)

    Nieśmiało zauważę, że od używania powyższej frazy jest u2.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 62. Data: 2019-05-08 16:31:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 May 2019 14:13:33 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Historycznie to właśnie kościół ma
    > więcej doświadczenia w wychowywaniu dzieci niż państwo.

    Trudno sie nie zgodzić. Aleksander VI, pochylmy się nad tym wyrazistym
    przykładem, bardzo dbał o swoje dzieci, szczególnie Lukrecję i Cezara, choć
    ten drugi prawdopodobnie zabił swego brata Juana.
    W czasach nam bliższych irlandzkie zakonnice pogrzebały w szambie 800
    dzieci. Były nieślubne - dzieci, nie zakonnice - więc wszystko odbyło się
    zgodnie z doktryną.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 63. Data: 2019-05-08 17:12:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2019 o 21:49, u2 pisze:

    > księża katoliccy nie żenią się z innym księżmi,

    Bo z ministrantantami:P

    > nie adoptują cudzych
    > dzieci,
    Nawet swoich nie:P

    Shrek

  • 64. Data: 2019-05-08 17:14:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 16:23, Jcek Maciejew pisze:
    > Oraz z długiego życia wypełnionego lekturą i obserwacjami. Co napisałem
    > ale co z właściwą sobie dezynwolturą pominąłeś. I zapewne wiesz czego
    > zabrakło mi do właściwej oceny?

    Jcek poznał katolików na podstawie lektur (i obserwacji), a nie przez
    bezpośredni kontakt, ciekawe jakie lektury czytał ?:)

    obserwacja katolików to domena SB, czyżby Jcek miał jakieś konszachty z
    SB ?:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 65. Data: 2019-05-08 17:16:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 16:24, Tracz pisze:

    > Nieśmiało zauważę, że od używania powyższej frazy jest u2.

    dochtur Tracz najwyraźniej nigdy nie był na soc.culture.polish, to nie
    ja wymyśliłem tę frazę:))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 66. Data: 2019-05-08 17:24:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.05.2019 o 15:21, Jcek Maciejew pisze:

    > Dpłączam się do prośby :)

    +1

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 67. Data: 2019-05-08 21:16:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2019 16:24:39 +0200, Olin napisał(a):

    > Nieśmiało zauważę, że od używania powyższej frazy jest u2.

    LOL
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 68. Data: 2019-05-08 21:18:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 21:16, Jcek Maciejew pisze:
    > Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

    lol

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 69. Data: 2019-05-08 21:20:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dpłączam się do prośby :)

    Budzik i Jacek nie próbują dyskutować z gównem. Bądź jak oni;)

    Shrek

  • 70. Data: 2019-05-08 21:21:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 21:20, Shrek pisze:

    > Budzik i Jacek nie próbują dyskutować z gównem. Bądź jak oni;)
    >
    > Shrek

    +1

    --
    George Orwell :