  • Data: 2003-07-25 11:13:25
    Temat: Porzucenie pracy - co grozi?
    Od: "p" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam problem z wypowiedzeniem umowy o pracę. Sytuacja przedstawia sie tak:

    - mam umowe o pracę na czas określony tj. do 30-10-2003 (jest to umowa na 5
    miesięcy więc teoretycznie nie można jej wypowiedzieć)
    - dostałem nowa pracę i chciałem rozwiązania obecnej umowy za porozumieniem
    stron

    - mój pracodawca powiedział że najwcześniej moge odejść 31-08-2003

    - nową pracę powinienem zacząć od 4-08-2003.

    Moje pytanie jest takie:

    Co mi grozi za porzucenie obecnej pracy (od 1 -08-2003)?

    - sąd pracy (jakie konsekwencje) ?
    - wynagrodzenie za lipiec ?
    - inne?

    Nie zależy mi na świadectwie pracy z obecnego miejsca pracy.

    Dziękuję za rady,

    Pozdrawiam,

    k2