    From: "Pi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Porozumienie stron podczas okresu wypowiedzenia
    Date: 27 Dec 2004 20:48:38 +0100

    Witam. Czy podczas okresu wypowiedzenia można rozwiązać umowę o pracę za
    porozumieniem stron? Chodzi o umowę o pracę na czas nieokreślony.

    Zależy mi na szybkim odejściu z pracy. Mam jednak trzymiesięczny okres
    wypowiedzenia. Pracodawca w tej chwili nie chce ustalić żadnego konkretnego
    terminu, jednak dopuszcza możliwość wcześniejszego rozstania. Chciałbym sobie
    zabezpieczyć najpóźniejszy termin przez wypowiedzenie. Gdyby jednak pracodawca
    dał się przekonać do wcześniejszego terminu, czy będzie możliwość zawarcia
    porozumienia stron, czy wtedy termin wypowiedzenia jest nieodwołalny?

    Ewentualnie jakieś inne rady, sugestie...

    Będę wdzięczny za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.