  • 11. Data: 2005-07-27 12:34:22
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > Czemu nie?

    Bo to niegrzecznie. Mama cię nie uczyła?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-07-27 12:44:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Art. 26. kk§ 1. Nie popełnia przestępstwa, kto działa w celu uchylenia
    bezpośredniego niebezpieczeństwa

    grożącego jakiemukolwiek dobru chronionemu prawem, jeżeli

    niebezpieczeństwa nie można inaczej uniknąć, a dobro poświęcone przedstawia

    wartość niższą od dobra ratowanego.

    i nie zgodze sie z Johnosem ze bedzie to nieumyslne spowodowanie smierci, bo
    Ty Wiesz

    ze ten prąd zabije a w najlepszym przypadku okaleczy.

    (Art. 9.§ 1. Czyn zabroniony popełniony jest umyślnie, jeżeli sprawca ma
    zamiar jego popełnienia,

    to jest chce go popełnić albo przewidując możliwość jego popełnienia,

    na to się godzi.)

    BA, wlasnie oswiadczyles ze masz zamiar popelnic przestepstwo, masz juz
    jakies czesci ?

    "Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    nietypowy"

    Art. 16.§ 1. Przygotowanie zachodzi tylko wtedy, gdy sprawca w celu
    popełnienia czynu

    zabronionego podejmuje czynności mające stworzyć warunki do przedsięwzięcia

    czynu zmierzającego bezpośrednio do jego dokonania, w szczególności w

    tymże celu wchodzi w porozumienie z inną osobą, uzyskuje lub przysposabia

    środki, zbiera informacje lub sporządza plan działania.

    P.

  • 13. Data: 2005-07-27 12:52:52
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    "a dobro poświęcone przedstawia wartość niższą od dobra ratowanego"

    To właśnie Twój błąd w rozumowaniu: Życie złodzieja --> wartość WYŻSZA o
    dobra ratowanego ---> samochodu (nawet luksusowego).

    Podobnie orzecznictwo sądowe.

    Przy takim zdarzeniu Mariusz O., konstruktor, pójdzie siedzieć.

  • 14. Data: 2005-07-27 12:56:29
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    SzerszeN napisał(a):
    > Mariusz O. napisał(a):
    >
    > niestety prawo jest tak durnie poukladane ze ty pojdziesz siedziec za
    > taki manewr
    dlatego ja radzilbym wywiesc zlodzieja gdzies do lasu i zostawic tam
    zwloki, tak samo jak "radzili" policjanci w sprawie koscia co zranil
    smiertelnie zlodzieja nozem u siebie w domu

  • 15. Data: 2005-07-27 12:58:38
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    prawo jest poje...e w tym wzgledzie, bo bys na pewno mial klopoty, ja
    naomisat jestem za tym zeby karac przestepcow najsurowiej, i taka
    pulapka byla by super

  • 16. Data: 2005-07-27 12:59:47
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Heh, no tak. To moze trza zmienic koncepcje systemu antywalmaniowego i
    np. zamiast pradu opryskac czerwona, niezmywalną farbą takiego
    wlamywacza ;) razem z przednia szybą. Troche sie w samochodzie
    napaskudzi, ale nie widze, zeby ktos czyms takim odjechal ;)
    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 17. Data: 2005-07-27 13:04:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "czarny" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    > "a dobro poświęcone przedstawia wartość niższą od dobra ratowanego"
    >
    > To właśnie Twój błąd w rozumowaniu: Życie złodzieja --> wartość WYŻSZA o
    > dobra ratowanego ---> samochodu (nawet luksusowego).

    zycie ludzkie na pewno przedtsawia wieksza wartosc niz jakiekolwiek dobro.

    zawsze. Nie wiesz czemu ten gosc kradnie, moze zbiera na operacje dla matki
    czy jedzenie dla braci,
    nie usprawieldiwia go to (kare przewidziana za kradziez musi poniesc) ale
    czy twoik zdaniem jego zycie
    jest gowno warte?

    P.

  • 18. Data: 2005-07-27 13:07:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlamywacza ;) razem z przednia szybą. Troche sie w samochodzie
    > napaskudzi, ale nie widze, zeby ktos czyms takim odjechal ;)

    jakbym mial ryzykowac to bym polozyl deske z gwozdziami, zawsze to mniejsze
    klopoty niz za morderstwo
    (bo moim zdaniem bedzie to morderstwo a nie nieumyslne spowodowanie
    smierci).

    a najlpesze to moim zdaniem zamontowac ze gps i to w niestandardowym
    miejscu, takl by niemozliwym bylo by wyjecie
    bez np ciecia blachy. I to samo z komputerem w luskusowych autach.

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"

  • 19. Data: 2005-07-27 13:10:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >dlatego ja radzilbym wywiesc zlodzieja gdzies do lasu i zostawic tam
    >zwloki, tak samo jak "radzili" policjanci w sprawie koscia co zranil
    >smiertelnie zlodzieja nozem u siebie w domu

    oj nieldanie nieladnie, nie pwoeim co wlasnie robisz, domysl sie sam

    jendak musze powiedziec z emasz pewne luki w swoim rozumowaniu.(i nie po raz
    pierwszy)
    Domownik nie jest w stanie przewidziec wejscia zlodzieja i tu uwazalbym
    w wielu przypadkach za usprawieliwione zabicie zlodzieja, bo zwykle
    spotkanie wlasciciela domu przy wlamaniu konczy sie tragedia,

    natomiastw przypadku samochodu te morderstwo jest planowane.

    p.

  • 20. Data: 2005-07-27 13:12:30
    Od: "Marcim" <m...@p...onet.pl>

    > Bo to niegrzecznie. Mama cię nie uczyła?

    A ciebie uczyła????

    Patrz niżej:

    Mariusz O. napisał(a):

    > W samochodzie np. na szybach bedzie odpowiednia informacja ze wsiadanie do
    > Auta grozi porażeniem prądem ze skutkiem śmiertelnym przez Autoalarm. Czy
    > taka informacja na szybach wystarczy aby w późniejszych dochodzeniach
    > prokuratury uwolnić się od konsekwencji?

    A co będzie jak złodziej nie będzie umiał czytać albo będzie tak ciemno
    że nie będzie można przeczytać?