    From: "BartekB" <n...@...aDresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Porada prawna
    Date: Tue, 15 Oct 2002 13:46:05 +0200

    Mam (i nie tylko ja) podpisana umowe z pewnym Stowarzyszeniem na
    dostarczanie pewnych uslug - ale wyszlo tajemniczo ;)
    Obecnie, poraz kolejny, Zarzad tego Stowarzyszenia wprowadza ograniczenia w
    korzystaniu z owych uslug, jednak w momencie podpisywania umowy, nie bylo
    mowy o zadnych ograniczeniach.
    Uzytkownicy uwazaja takie dzialanie z niezasadne, poniewaz zamiast
    ograniczen i utrzymania oplat mozna podniesc jakosc uslug i zwiekszyc
    oplaty.
    Warto tez wspomniec, ze wszystko zaczelo sie od momentu, kiedy zarzad
    obnizyl oplaty i wprowadzil ograniczenia (bez wczesniejszego poinformowania
    czlonkow stowarzyszenia o planowanych zmianach), zamiast ogolnie
    akceptowanego wykorzystania nadwyzki srodkow (bo skad wyszla by ta obnizka
    oplat?) na polepszenie jakosci swiadczonych uslug.

    Czy przy takich dzialaniach mozna uznac, ze sa one na szkode czlonkow
    Stowarzyszenia?
    Jakie moga byc koszta porady prawnej w takiej sprawie?

    Mam nadzieje, ze mozna sie w tym opisie polapac :)

    pzdr.
    Bartek