  • 11. Data: 2008-07-02 13:06:31
    Temat: Re: Ponownie Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > To nie ty masz otrzymać odpowiedź w ciągu tych 14 dni, tylko on wysłać.

    Przecież napisałem, że Sprzedawca wysłał pismo piętnastego dnia po
    otrzymaniu pisemnego roszczenia ode mnie. Ustawowy termin 14 dni nie
    został zachowany. Poza tym nie to było treścią pytania, bo jeśli chodzi
    o sam termin, to mam absolutną pewność, że nie został on zachowany ze
    strony Sprzedawcy.

  • 12. Data: 2008-07-02 14:19:35
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > został zachowany. Poza tym nie to było treścią pytania, bo jeśli
    > chodzi o sam termin, to mam absolutną pewność, że nie został on

    Zobacz co ci zacytowałem wcześniej.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 13. Data: 2008-07-02 14:35:28
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Zobacz co ci zacytowałem wcześniej.

    Widzę, co zacytowałeś. Być może źle się wyraziłem, w każdym razie w
    innym poście pisałem dokładnie o datach.
    Żeby była jasność: Sprzedawca nie ustosunkował się do mojego żądania w
    ustawowym terminie 14 dni od jego otrzymania.

  • 14. Data: 2008-07-02 19:14:01
    Od: kam <...@...pl>

    Goomich pisze:
    > To nie ty masz otrzymać odpowiedź w ciągu tych 14 dni, tylko on wysłać.

    uzasadnisz?

    KG

  • 15. Data: 2008-07-02 20:59:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Goomich pisze:

    > To nie ty masz otrzymać odpowiedź w ciągu tych 14 dni, tylko on wysłać.

    Kto tak powiedział?

  • 16. Data: 2008-07-03 12:39:51
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Zakładam taką sytuację:
    (...)
    > Moim zdaniem, ponieważ nie ustosunkowali się w ciągu 14 dni do
    > roszczenia, próbują teraz odwracać kota ogonem i udowodnić mi, że nie
    > miałem prawa skorzystać z ustawy.

    Zaczęliście się czepiać terminu 14 dni, a moje pytanie było zupełnie
    inne. Czy jest ktoś w naszym Szanownym Gronie, kto zna odpowiedź?