eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka bankowa - prośba o poradę.Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Key" <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
    Date: Tue, 24 Feb 2004 12:11:04 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 31
    Message-ID: <c1fb6r$2g1t$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.teatrwielki.pl
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1077620763 81981 157.25.119.66 (24 Feb 2004 11:06:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Feb 2004 11:06:03 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287325 pl.soc.prawo:196086
    pl.soc.prawo.podatki:106679
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Przydarzyła mi się dziwna sytuacja. Sprawa dotyczy dużego zachodniego banku.
    Otóż mam konto w tymże banku, od kilku lat korzystam w nim z usług
    ułatwiających życie takim szarakom jak ja, tzn. przelewów stałych, debetu
    etc.
    Jakież było moje zdziwienie, kiedy dzwoniąc do banku kilka dni po wpłacie z
    prośbą o zmniejszenie debetu (wiadomo - odsetki, etc.) zostałem
    poinformowany o tym, że moje konto nie zawiera kwoty. Co dziwne nie była
    dokonana żadna transakcja, a po obliczeniach wszystkich operacji okazało
    się, że wynik wskazuje na to iż POWINNA BYĆ ( ?!?). Oczywiście nasłuchałem
    się tłumaczeń o tym, że to niemożliwe w tym banku i że wszystko jeszcze raz
    zostanie sprawdzone. Po jakimś czasie zadzwonił telefon i zostałem
    poinformowany o tym, że BANK BARDZO PRZEPRASZA, ale rzeczywiście ZASZŁA
    POMYŁKA i moje pieniądze im się zawieruszyły.... na szczęście już się
    znalazły a ONI bardzo przepraszają i są do mojej dyspozycji przez 24h na
    dobę.

    W związku z powyższym mam serdeczną prośbę o poradę, co powinienem zrobić w
    w/w sytuacji? Nie jestem ekspertem, a na grupie nie brakuje specjalistów.
    Wiem, że w odwrotnej sytuacji było by wielkie straszenie komornikiem etc.
    Wołanie o pomstę pewnie i tak nic nie da, może wystarczającą karą będzie
    podanie nazwy banku na grupie? Doprawdy nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
    Na razie oprócz ulgi, że dzięki skrupulatności mojej żony pieniądze są na
    swoim miejscu, pozostaje mi to dziwne uczucie... jakie?.... :-)

    Bardzo proszę o życzliwą poradę - Krzysiek




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1