  • Data: 2002-08-04 21:24:10
    Temat: Pomóżcie-pilne-mieszkanie !!!
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów,

    mam z bratem na spolke mieszkanie w spadku. Niestety nie chce on ani mnie
    spłacic (bo twierdzi ze nie ma czym), ani sprzedac mieszkania i oddac moja
    czesc. Wyglada ze bede musiala wniesc sprawe do sadu. Niestety nie stac mnie
    na adwokata. O co mam pisac wniosek, podanie, pozew(sadowy podzial spadku
    ???, nakaz podzialu ???) czy jak sie to nazywa ? I jakie dokumenty musze do
    tego dolaczyc?
    Aha, zeby bylo jasne - sprawa spadkowa juz dawno byla. Tyle ze od tamtego
    czasu nic nie udaje mi sie wywalczyc z mojej czesci.

    Z gory dziekuje za pomoc
    Lev-al