  • 31. Data: 2006-10-18 21:04:41
    Temat: Re: Pomóżcie mi w walce ze sklepem komp.
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    scream napisał(a):

    > Sprzedali mi komputer Z system, nie żadnego "golasa". Tylko że ten system
    > jest nielegalny. O tym rozmawiamy.

    Jest nielegalny, bo Ci nie dodali płyty z instalką systemu. Nie
    zapłaciłeś za windowsa- nie dostałeś.

    --
    Kaja

  • 32. Data: 2006-10-18 21:10:11
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Zobaczysz czy system był instalowaly przed sprzedarz? czy po.

    Co za problem zmienic datę w BIOSie ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 33. Data: 2006-10-18 21:40:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 18 Oct 2006 23:04:41 +0200, Kaja napisał(a):

    > Jest nielegalny, bo Ci nie dodali płyty z instalką systemu. Nie
    > zapłaciłeś za windowsa- nie dostałeś.

    Pieprzysz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 34. Data: 2006-10-18 21:58:37
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Kaja napisał(a):
    > Z tego co wiem, to laptopy są sprzedawane z zainstalowanym systemem
    > windows, ale bez płyty z windowsem. Można sobie z tego zrobić co
    > najwyżej dysk ratunkowy na dvd (6 płytek podobno).

    Co uwazasz za plyte z Windowsem? Taka srebrna z hologramem? Fakt, nie
    dodaja (standardowo). Np. w HP jest czarna i sa 4 w dwoch jezykach
    (ang/pl), w Toshibie jest Recovery Disc z kopia Windowsa.
    Wiec chyba moze jakies chinsko-koreanskie niewiadomoco nie ma plytek
    instalacyjnych...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 35. Data: 2006-10-18 22:06:51
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

> [...]
    > (ang/pl), w Toshibie jest Recovery Disc z kopia Windowsa.
    > Wiec chyba moze jakies chinsko-koreanskie niewiadomoco nie ma plytek

    Mojej córce padł system. Przyszła do mnie z tym laptopem, to Windows
    musiałam jej zainstalować ze swojej płytki. Powiedziała, że musiała
    sobie sama zrobić (z tego co miała w laptopie Acer) jakieś dyski
    startowe (wyszło jej podobno 6 szt płytek, zresztą ona potrafi tylko
    bawić się na kompie, a jak sobie coś nachrzani, to nie potrafi nic
    zrobić). Nie wzięła tych płytek startowych ze sobą, ja tego na oczy nie
    widziałam.

    --
    Kaja

  • 36. Data: 2006-10-18 22:52:27
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    scream napisał(a):

    > Pieprzysz.

    No dobrze, jest legalny, tylko Ci nie dodali/nie kupiłeś płytki z
    instalką Windows.

    --
    Kaja

  • 37. Data: 2006-10-19 00:22:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 00:52:27 +0200, Kaja napisał(a):

    > No dobrze, jest legalny, tylko Ci nie dodali/nie kupiłeś płytki z
    > instalką Windows.

    Odwrotnie. Nie jest legalny, nie dali mi płytki, zapłaciłem za komputer Z
    SYSTEMEM.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 38. Data: 2006-10-19 00:36:23
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    scream napisał(a):

    > Odwrotnie. Nie jest legalny, nie dali mi płytki, zapłaciłem za komputer Z
    > SYSTEMEM.

    Głupi nie jesteś, widziały "gały" co brały ;-)

    --
    Kaja

  • 39. Data: 2006-10-19 04:44:44
    Od: "Arek arkadoo" <a...@o...pl>

    > Jest nielegalny, bo Ci nie dodali płyty z instalką systemu. Nie
    > zapłaciłeś za windowsa- nie dostałeś.

    Chyba raczej dlatego, że nie mieli prawa przeniść na niego licencji,
    której zresztą sami nie nabyli.

    Arek
    www.rower.fan.pl

  • 40. Data: 2006-10-19 04:49:53